Avatar billede meamouse Nybegynder
09. april 2000 - 22:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kernell32 Fejl

Jeg kører med Netscape 4,72(snart 6,0) og jeg få nogle gange en kernell32 fejl og så lukker programmet , er der nogen der kan hjælpe med dette problem ?
Avatar billede frock Nybegynder
09. april 2000 - 22:55 #1
Det lyder som .dll problemer.

Reinstaller Netscape, evt. afinstaller 4.72 og smid 6.0 ind.

Hjælper det ikke, vil jeg foreslå en komplet reinstallation af windows.

Ellers skal du kigge under "Details" når du får fejlen, og se hvilke dll'er den refererer til. Så kan du måske få den/de dll'er fra et andet sted og se om det hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 14:50 #2
Jeg har samme problem med IE 5,01 og Netscape.
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 15:05 #3
Det typiske svar fra en hotline ville være:

1) Geninstaller windows
2) Geninstaller netscape

Netscape har tradionelt problemer med java (både scripts og applets) så hvis problemet tit opstår på fx de samme sider og disse har java, så er det nok nemmest at vænne sig til at bruge iexplore til at browse disse med det samme.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 15:19 #4
Tit kan en almindelig geninstallering af windows afhjælpe problemerne. Jeg har f.eks gjort det. I den forbindelse skal dog siges, at jeg har afinstalleret Netscape igen. Jeg har på fornæmmelsen at IE 5,0 og 5,01 ikke har det for godt sammen med den gamle netscape. Derfor kan det måske være en god idé at prøve Netscape 6,0. Vær dog opmærksom på at den ikke er fejlfri endnu.