Avatar billede kaos_flux Nybegynder
20. december 2001 - 13:00 Der er 17 kommentarer

problemer med flere winduer i IE 6.0 under WinME

Jeg har et problem med at åbne flere sider under IE 6.0 på samme tid. Det virker mest af alt som om de blokere for hinanden. Hvis jeg lukker et af vinduerne igen begynder det andet straks at loade færdigt. Lader jeg dem begge stå og prøve at loade sker der intet. Har prøvet at se i registrerings databasen efter noget ala maxconnections eller noget der ligner men kan ikke finde noget. Noget gode forslag?

På forhånd tak
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. december 2001 - 13:03 #1
Det kan have noget at gøre med at du bruger ME, som er et dårligt styreprogram.
6.0 hører til i enten 2000 eller XP, og kører upåklageligt her.
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
20. december 2001 - 13:08 #2
jeg kører IE6 på win98 problemfrit...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. december 2001 - 13:15 #3
Ok, den glemte jeg, beklager.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. december 2001 - 03:20 #4
jeg kører IE 6.0 i ME uden problemer...
Der har ikke været nogle problemer overhovedet, med ME- jeg er lige gået tilbage til ME efter at have prøvet XP, som IKKE var en succes!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. december 2001 - 03:23 #5
du kunne evt. fjerne IE6 - og så opdatere igen...
det ville jeg i hvert fald gøre.
Avatar billede Trez Seniormester
22. december 2001 - 18:46 #6
Bare en kommentar ang. ME... selv Microsoft siger, selvfølgelig uofficielt, at ME aldrig burde have været udgivet...

/Trez
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. december 2001 - 18:56 #7
trez <---- jeg må jo så sige, at jeg er glad for at de udgav ME :0)
Det har altid kørt perfekt hos mig! Og jeg kan ikke sige det samme om XP, som jo ellers skulle være ååååh så godt ;0)
Avatar billede Trez Seniormester
22. december 2001 - 19:01 #8
metal hansen:

Den største fejl ved ME er at den ikke frigiver al rammen når et program lukker, og MS vil ikke udbedre fejlen nu hvor XP er kommet.

XP er det bedste de har lavet pt. men da det er helt nyt har det en masse børnesygdomme som skal overstås, så det bedste man kan gøre er at køre Win 2000 Pro eller Win 98 SE og så om min. 1/2 år opgradere til Win XP.

/Trez
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. december 2001 - 01:46 #9
trez <---- Tjah - du har måske ret... i hvert fald venter jeg med at køre med XP - men indtil da kører jeg med ME ;0)

snip, snap, snude.. etc..
Avatar billede Trez Seniormester
23. december 2001 - 23:42 #10
og ude *GGG*

God jul

/Trez
Avatar billede carstengp Nybegynder
17. januar 2002 - 09:57 #11
Hej Kaos_flux.

Jeg har ikke lige oplevet det problem. Men prøv at kigge på http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q153790&GSSNB=1
Det kan være, at du kan finde noget der.

/Carsten

----------------------------------------------

Hvorfor er det lige, at hver gang jeg ser en stakkel med et problem i ME, så ser jeg 80% af alle svar/kommentarer omhandler, hvor dårlig ME er. Hvis ME er så dårlig, hvorfor er i så i et forum, der hedder ME?

I stedet for at fortælle, hvor dårlig ME er, skulle i hellere hjælpe staklerne med at løse problemerne.

Det er sgu\' da for meget, at man skal høre på det samme ævl gang på gang, når folk har brug for hjælp.

Skriv jeres negative meninger om ME i generelt, og så lad folk få hjælp af dem som har samme styresystem.

Det er jo heller ikke sikkert af folk lige har over 1000 kr. til at købe nyt styresystem for. Og det er jo ikke sikkert, at de ligesom jer, får en gratis kopi, når den sidste nye udkommer...VEL!?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. januar 2002 - 16:13 #12
carstengp >>> U said it!

jeg kunne ikke være mere enig....
Avatar billede kaos_flux Nybegynder
17. januar 2002 - 20:16 #13
!!!!! Endelig!! Jeg gik og var bange for at det var sidste gang jeg skulle søge hjælp på Eksperten, det er alt for tit der bare bliver sagt \"Det er fordi X er noget skod\".

Har kigget på det link du har posted Carsten, kunne desværre ikke finde noget der kan hjælpe mig.

Jeg må vist væbne mig med tålmodighed indtil WindowsFutura (indtæt versions nummer eller smart alias i stedet for Futura, efter behov hæhæ)

Jeg takker og bukker
Avatar billede carstengp Nybegynder
18. januar 2002 - 00:04 #14
Jeg ville nok prøve at genindstallere Internet Explorer
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2002 - 00:25 #15
Kommentar fra metal_hansen
21/12 2001 03:23:47    du kunne evt. fjerne IE6 - og så opdatere igen...
det ville jeg i hvert fald gøre.

;0)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 04:58 #16
LUK?!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 15:35 #17
Lukketid !