Avatar billede md3d Nybegynder
20. december 2001 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DMA

Jeg kan ikke huske hvor jeg enable\'r DMA til harddisken i Win2000? På forhånd tak...

Michael
Avatar billede chries Nybegynder
20. december 2001 - 10:04 #1
dobbelt klik på : Device manager -> IDE TA/ATAPI controller -> -> Primary IDE Channel

og vælg advanced.

samme for secondary
Avatar billede egadm Nybegynder
20. december 2001 - 10:04 #2
højre klik på denne computer vælg manage
vælg enhedshåndtereing vælg diskdrev
vælg egenskaber på din harddisk
Avatar billede chries Nybegynder
20. december 2001 - 10:04 #3
Device manager -> IDE ATA/ATAPI controllers -> Primary IDE Channel
Avatar billede foldager Novice
20. december 2001 - 10:05 #4
START>Indstillinger>Kontrolpanel>System>Hardware>Enhedshåndtering>IDE ATA/ATAPI Controllere>Primær/sekundær kanal>Egenskaber>Avancerede instillinger
Avatar billede foldager Novice
20. december 2001 - 10:06 #5
Det er en god ide at installere Service Pack 2 hvis du ikke har gjort det. Jeg kunne først enable DMA efter at have installeret denne patch.
Avatar billede egadm Nybegynder
20. december 2001 - 10:07 #6
chries har ret sorry dårlig hukommelse
Avatar billede foldager Novice
20. december 2001 - 10:07 #7