Avatar billede bocker Nybegynder
09. april 2000 - 16:31 Der er 17 kommentarer og
7 løsninger

GamersWire.com

Gider i lige sige jeres mening om http://www.gamerswire.com/, og hvis nogen kunne tænke sig at hjælpe med at opdatere spil overskrifter fra andre sider, så skriv det lige, det er bare copy paste arbejde. Og jeg har tilladelse fra de sider, som har nyheder på siden...
Avatar billede prodic Mester
09. april 2000 - 16:54 #1
Meget simpelt design. Flot sammenhæng mellem farverne. Farverne går igen de rigtige steder.

Men det er næsten for simpelt at vurdere. Der er jo ikke så meget, at vurdere udover ASP. Og det fatter jeg ikke noget af.

Hvorfor bliver det hentet fra spilcentret?

Men det tyder på at man næsten kan finde alle spil på siden, så det er vel godt hvis man spiller.

8@13 - design
10@13 - indhold(tror jeg)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2000 - 17:08 #2
Du har travlt må jeg nok sige. For du dine adresser færdige?

Design: Traditionel inden for det nye designkoncept, som er blevet in det sidste års tid. Udmærket.

Navigation: Kvik uden de storwe problemer.

Formål: ? Falder enmerne ikke over hinanden efterhånden. Var det ikke en idè, at samle spilleemner under en adresse i stedet for at sprede det over flere.

Andet: Sprogforviring. Hvorfor veklsel mellem Dansk og Engelsk på samme side?
Engelsksproget side linker til Dansksproget side??. Hvem er siderne tiltænkt?

Karakter: 9 @ 13

Avatar billede fico Nybegynder
09. april 2000 - 21:15 #3
Enkel.....
Baggrund farven burgte de lige kigge på en ekstra gang.
Men eller 8@13
Avatar billede runetotland Nybegynder
09. april 2000 - 21:29 #4
Halloen bocker.
Flott side, enkel design (såfremt noe på internet er enkelt da) Mye bra innhold men du må ferdiggjøre linkene.

terningkast 5...
Hilsen Rune.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 08:59 #5
Den minder meget som en siden, hvor framen er gået tabt...
Mangler der ikke et slags logo, eller overskrift, som kan fange brugerens opmærksomhed....

Farver: Pæne farver..Den lilla bg er måske lidt malplaceret.

Design: Originalt traditionelt... Pænt.. pas på at det ikke bliver for ensformigt hele vejen ned i menupunkterbe...

Hurtighed: Pæn hastighed

9@13

-Anders
Avatar billede douglas Nybegynder
10. april 2000 - 12:00 #6
Fico: "burgte"?

Flot klaret :)

Rigtig løsning: "Burde"
Avatar billede bocker Nybegynder
10. april 2000 - 14:13 #7
prodic >> Hvorfor tror du det bliver hentet fra Spilcentret? :)

kharder >> Jeg skal lige være færdig med at tegne nogen flag, så kommer der flag op, så man kan se hvilket sprog nyheder er. ? Falder enmerne ikke over hinanden efterhånden. Hvad mener du med det?

runetotland >> ferdiggjøre linkene. Hvordan skal jeg færdig gøre dem mere?

blackslash.dk >> Jeg smider et logo på den næste version af siden, først vil jeg gerne have god hastighed, og have godt med hits, derefter kommer det resterende. :)

Avatar billede prodic Mester
10. april 2000 - 14:24 #8
Der står i adr-feltet nede for neden, at du henter fra www.spilcentret.dk/gamerswire! Men hvad det lige er, ved jeg ikke. Det undrede mig bare, at det var det der tog længst tid at hente. Men jeg er da ligeglad med hvor du har dine ting liggende. Det virkede bare mærkeligt at hente det fra spilcentret, når domænet hedder gamerwire.

</Prodic>
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 14:37 #9
Det bemærker jeg videre for i mit svar.
Avatar billede runetotland Nybegynder
10. april 2000 - 14:51 #10
Halloen Bocker.  Det jeg mente var at du må få noe innhold bak alle linkene dine.  En av de jeg prøvde førte meg bare til et "denne siden er ikke ferdig opplegg" og det er noe som irriterer folk noe grenseløst...
Hilsen Rune.

Sier forøvrig, som jeg har gjort før, at siden er meget bra.
Avatar billede bromer Nybegynder
10. april 2000 - 15:12 #11
Den er ok, det må man sige og der er meget indhold. Jeg vil dog sige at jeg synes indholdet er lidt kliche. Brug nogle andre farver, og måske lidt mere grafik.

Avatar billede bocker Nybegynder
10. april 2000 - 19:51 #12
prodic >> Det er et web-alias, så grunden til det der tager længst tid at hente er på Spilcentret.dk, er faktisk fordi hele sitet hentes fra Spilcentret.dk :)

kharder >> fatter stadig ikke hvad du mener, er det kun mig?

rune >> Har du ikke et link til den side, hvor der stod at der var fejl, for jeg mener alt er online...?

bromer >> Jeg laver det også med andre farver og et logo. Men der er en grund til det ikke er grafisk, det er fordi siden skal hentes hurtigt ind...
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 22:29 #13
Du linker til andre site omkring games. Hvorfor ikke samle det hele på en Site?
Avatar billede runetotland Nybegynder
10. april 2000 - 22:57 #14
Beklager, men jeg har ikke funnet det igjen, kanskje jeg tok feil eller de ter rettet.
Avatar billede bocker Nybegynder
10. april 2000 - 23:10 #15
kharder >> Mener du samle alt teksten på et site?
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 23:40 #16
Ja det kunne give en mere indholdsrig Site på enten Dansk eller Engelsk eller begge dele hver for sig.
Avatar billede chris Nybegynder
12. april 2000 - 01:47 #17
Hej Bocker.... hvis du mangler news, så må du også gerne hente fra mit site

http://www.tf2.dk
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 18:24 #18
chris >> Jeg er ved at lave en funktion, hvor gamesites som din, kan gå ind og poste deres news, hvad synes du om den ide?!

kharder >> http://www.spilcentret.dk/gamerswire/thewiredb/
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 18:25 #19
ehm det link er til det nye layout :)

Det kommer online i aften.
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 18:45 #20
chris >> Jeg har lige været inde på jeres site. Jeg har lige et spørgsmål, nu hvor i har sådan et site, ville du så have noget i mod at smide et 88x31 logo på for mit site, lige som i har til GameReactor og sådan. For jeg regner med at det vil blive kravet for at sådan nogen gamesites lige som dit kan have overskrifter på GamersWire, så ville lige hører hvad du synes om den ide :)
Avatar billede chris Nybegynder
12. april 2000 - 22:23 #21
Hej Bocker

Du ville aldrig mig til at indtaste news på dit site. og jeg er sikker på at du heller ikke får andre gamenews sites til det. Det koster tid nok at finde og indtaste news på ens egen site.
Jeg troede bare at det var noget auto-sjov der tog fat overskrifterne på de forskellige news sites. lige som på www.gamershomepage.com

Din ide med at have en button på dit site som krav, tror jeg heller ikke på :-). Hvorfor jeg har Gamereactor på mit site er at jeg bliver hosted af dem, og kører et samarbejde med dem.
Det alene at kunne få lov til at bringe news fra forskellige sites, skal du være glad for, overhoved får lov til.
Se det lidt lige som hvis du gik rundt på forskellige aviser og spurgte om du gratis måtte bruge deres nyheder. Og at aviserne skulle reklamere (en button i dette tilfælde) for dit site, imod at du fik nyheder.

På den anden side.....hvis dit site nu havde lige så mange besøgende som f.eks www.blusnews.com, kunne det godt være at folk måske ville overveje det. (et game site med omkring 150.000-200.000 besøgende om dagen). Da man herved ville være sikker på at det trak en del trafik til ens site.

Avatar billede chris Nybegynder
13. april 2000 - 00:20 #22
Jeg syntes at dit nye design mangler lidt "liv". Du burde måske peppe det lidt op med noget grafik.
Avatar billede bocker Nybegynder
13. april 2000 - 00:24 #23
chris >> du skal tænke på det kun er overskrifter som linker videre, så derfor er der mange der giver mig lov...
Avatar billede chris Nybegynder
13. april 2000 - 00:34 #24
Ok jeg troede at det var hele news.