Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 21:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CM3-00/01

R der nogen der ved hvorfor CM3-00/01 ikke kan køre under Win2k???
Den siger at der ikke er nok Ram(hmmm, har 768 MB RAM)Jeg har lige install. Win2k igen, men det har før kørt under Win2k, så...

Jeg har opdat. CM3 til den sidste nye version, så...

Ellers nogle forslag, er meget modtaglig(er lige kommet så langt)

Avatar billede maxium Novice
19. december 2001 - 21:35 #1
er CM3-00/01 lavet til win2k???
Avatar billede the.prince Nybegynder
19. december 2001 - 21:36 #2
Hmm... Det lyder sgu da lidt underligt, men kan du ikke forsøge at sætte din pagefile lidt op???
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 21:39 #3
hvordan gør man det???
Avatar billede the.prince Nybegynder
19. december 2001 - 21:43 #4
Du skal passe lidt på når du gør det... Men du skal ind på egenskaber for denne computer hen under performance/ydelse og finde det der hedder virtual memory/virtuel hukommelse og så skal du sætte indstillingerne op til et større MB tal...
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 21:44 #5
hvad kan der ske???
Avatar billede the.prince Nybegynder
19. december 2001 - 21:46 #6
Hvis du kommer til at lave noget forkert derinde, piller ved noget forkert, kan du få din pc til at køre MEGET langsomt...
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 21:49 #7
inde i \"ydeevne\" spørger den om svartider for programmer og bagrundstjenerster, øhhhh??? hvad så, der er en knap \"skift\", er det derind jeg skal???
Avatar billede the.prince Nybegynder
19. december 2001 - 21:51 #8
Jeps, du skal trykke på skift, og så ændre indstillingerne...
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 21:54 #9
hvad anbefalder du??? i MB.....Ligenu står den til min=1152 MB, max=2304

største max=3850 MB
Avatar billede the.prince Nybegynder
19. december 2001 - 21:56 #10
Så er det ikke der du skal pille... Det vil ikke hjælpe noget... Så ved jeg desværre ikke hvad du skal gøre, men du skal ikke ændre noget derinde...
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. december 2001 - 22:00 #11
okay, men ellers ta.