Avatar billede zen Nybegynder
09. april 2000 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DirectX7.0 a

Hello...
jeg har store problemer med dx7.0 a .
Efter en ren installation(igen)når jeg fram til att installere dx7.0 (intill da allt er ok)så snart dx er installeret,så begynder mine problemer...Bare det at køre "Diagnostic tools" tar ca 1 1/2 min.Hver gang jeg åbner/lukker en map/folder så går allt i stå ca 2 sec.
Plus når jeg kopierer text eller deler af en text fra en web side,så hakker det af h*****e....Nu hved jeg det er svært at fjerne dx7.0,men har hørt man kan fjerne det med et lille program ,men jeg ka ikke huske vilket.
Håber nogle "vise"men kan hjælpe med det.
Jeg kør med w98 se(eng v).
amd k6 450mgz
256mb sd ram
tnt2 32mb
Avatar billede charon_dk Nybegynder
09. april 2000 - 18:09 #1
DirectX Uninstaller kan hentes på følgende adresse
http://www.ebrink.com/dxun/Direct.htm
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
10. april 2000 - 12:55 #2
Hvilket chipsaet ligger paa bundkortet?

ALI Aladin?
Avatar billede zen Nybegynder
10. april 2000 - 13:01 #3
H´lo  aaa_2500.
Mit chipset er VIA MVP3AGP SET.
Avatar billede zen Nybegynder
10. april 2000 - 13:11 #4
Yep ...Thx...Charon...jeg har prøvet den,men det er stadig problemer.Jeg tror det ligger nogle filer og F**** rundt i min maskine der er NO GOOD