Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
19. december 2001 - 20:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nvidia TNT 2 M64 Crash Orob... ?

Jeg har lige fået et Nvidia TNT 2 Model 64 i min spand og nu har min pc det med at crashe... i dunno why... Hvergang jeg har spillet 5 minutters cs går lortet bare 2talt koldt... Ik\' så fedt... såååeh hvis nogen af jer kunne hjælpe mig med at finde løsningen ville jeg være meget glad :-o]

(I 3D Mark 2001 siger den er der ikke er nogen hardware mode... kun Software !! if any help..)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2001 - 20:14 #1
Har du opgraderet til nyeste driver?
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
19. december 2001 - 20:15 #2
Styresystem = ?
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
19. december 2001 - 20:16 #3
Jeg kører Windows XP DK..

Min Spand ser således ud:
Pentium 3 Coppermine 600 Mhz Oc til 700
256 Ram
Tjaa... no more need to be said
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
20. december 2001 - 02:00 #4
Det er fordi at din Overclockning foresager forstyrrelser iforhold til din GPU\'s BIOS... Et TNT 2 M64 Kort er ikke bygget til at køre på en så stor forskel af Mhz.. Den store Forskel i Mhz ligger netop mellem 600 og 700 så hvis du sætter din oc ned til 780 eller sådan noget så skulle du ikke have det problem.

Og hvis det ikke virker så prøv at sætte din Skærm Opløsning som du kører med i Windows/Linux ned/op til det du kører i CS !
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
20. december 2001 - 17:29 #5
tror du selv på det ?
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
20. december 2001 - 19:12 #6
Ja !
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2001 - 21:00 #7
angel_of_death> Hvem har nævnt noget om overclocking?
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
20. december 2001 - 21:54 #8
<Kommentar fra spaden&klogesen
19/12 2001 20:16:33 =
Pentium 3 Coppermine 600 Mhz Oc til 700>
Læg så mærke til \"oc\" som du jo burde vide stod for Overclocket....
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
21. december 2001 - 02:47 #9
I spadens spørgsmål har han refferet til Orob... ? som jeg tror der skal laves om til Prob... ? Forkortelse af Problem...
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
21. december 2001 - 17:35 #10
det er ikke et OC problem ... den kan køre med andre grafikkort men ikke dette ... tror det er noget med driveren !