Avatar billede krawlor Nybegynder
19. december 2001 - 19:06 Der er 1 løsning

Proxy+

Hej igen!

Jeg skrev indlægget: Peer to Peer i XP.

Jeg fik løst mit problem og vil endnu engang gerne takke jer som kom med forslag.

Jeg har nu rendt ind i et nyt problem og jeg har makket rundt i det længe nok nu til at vide at jeg nok ikke umiddelbart kan finde en løsning så derfor prøver jeg her igen:o)

Jeg har som sagt fået mit netværk op at køre.
Windows XP\'s indbyggede internet connection sharing ville ikke virke så derfor hentede vi programmet, Proxy+ ned og satte det op.

Det fungere også fint når man surfer og downloader, men så snart jeg vil starter MSN messenger eller ICQ eller vil forbinde til en FTP med mit FTP client software vil det ikke fungere.

Er der nogen derude som har kendskab til Proxy+ og ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har opsat Proxy+ til at have socks/ftp Proxy og alt det der aktiveret og det er heller ikke port nr. på de forskellige services der jeg laver forkert.

Jeg har også sat de forskellige programmer op til at bruge proxy server på socks/http port. nr. osv. osv. men lige lidt hjælper det, jeg kan bare ikke få forbindelse igennem den proxy server.

Håber der er nogen som kan fortælle mig hvad det er jeg gør forkert.

På forhånd tak! :o)
Avatar billede krawlor Nybegynder
03. august 2008 - 18:20 #1
lukkes