Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 23:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

SÅ ER DET NU VI LOGGER AF!!!!

hej! så er det ved at være strejke-tid!

ALLE opfordres til at logge af, eller læse http://www.netstrejke.dk hvis de ikke har gjort det.

SEs mandag
Avatar billede mkn74 Nybegynder
06. juni 1999 - 00:01 #1
Ja, vi ses på mandag
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 00:39 #2
Log i bare af, så er der mere båndbredde til os andre :-))
Avatar billede dd Nybegynder
06. juni 1999 - 01:38 #3
tror du at det hjælper at strejke ??? jeg tvivler på at det nytter noget men held og lykke med forsøget
Avatar billede skumfidus Nybegynder
06. juni 1999 - 11:24 #4
YAAAAAAAA jeg klapper i mine små svedige hænder over Jeres latterlige forsøg på at holde det i så smart kalder en STREJKE!!! Jeres hjemme side + kanel på irc er stadig oppe, hvorfor får i ikke lukket for disse ?? tsk tsk men heh kan se at der er lige så mange på irc + min icq som der plejer at være så det går jo som forventet d;o)
Avatar billede janbb Juniormester
06. juni 1999 - 15:22 #5
undskyld,det havde jeg glemt.Må vente med mit spm til i morgen hej så længe.
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 15:48 #6
Janbb>> Spørg' du bare løs!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:16 #7
uuuh hold kæft jeg har haft absti'er i dag :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 00:17 #8
Velkommen tilbage til alle, som har holdt hviledag.
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 08:20 #9
Cyberesben>> Du var sgu da på hele dagen mand
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 09:40 #10
snow>> øøøøh nej!
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 10:11 #11
Cyberesben>> Du fik da i hvert fald skrevet "Vi strejker (navn), din skruebrækker :-(" en hel del steder
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 13:49 #12
Kan i nu være søde ved hinanden tak!

Hvad med at finde på en måde, at presse teleselskaberne på. Vi skal måske oprette vores eget selskab, nu hvor telemarkedet er blevet givet frit, også se om man kan finde den biligst tænkelige løsning. Det var måske noget for FIB?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juni 1999 - 13:16 #13
snow>> HALLO MAN DET ER cybles DER HAR SKREVET DET!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. december 1999 - 19:43 #14
bare for at lukke det...