Avatar billede boyota Nybegynder
19. december 2001 - 10:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge shut down i start menu

Jeg har et problem med en 2000 box
Når jeg prøver at lukke for maskinen ved at klikke på start > shut down

Så blinker skærmen, og der sker intet, jeg er kan kun lukke ned ved at vælge ctrl + alt + del - hvad kan der være galt??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. december 2001 - 10:53 #1
Sådan startede mit problem også med Win 2000, jeg valgte at sætte CD´rommen med programmet i og lave en repair, men først langt senere, det fortrød jeg da også, da det blev værre og værre.
Husk at tage back up af det vigtige du har på HD, da en repair godt kan slette adresser o.a.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 11:28 #2
du kan prøve at reparere dine systemfiler, der er nok et eller andet program der forhindrer dig i at lukke helt ned, Norton f.eks.

Gå i Start-Kør og skriv på linien SFC /scannow, sæt Win2k i drevet og tryk på Enter.
Der går ca. 10 minutter hvor dine systemfiler bliver gennemgået og erstattet hvis de er korrupte.

Husk at genstarte og installere SP2.
Avatar billede boyota Nybegynder
19. december 2001 - 13:33 #3
retaxes >> det virkede, tak.

//boyota
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 13:35 #4
Det var da rart, ikke ;o)

Takker for points.

www.fotx.net/retaxes