Avatar billede andersm Nybegynder
19. december 2001 - 01:06 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

mini feedback søges

jeg døjer med en undermenu jeg ikke rigtig ved hvor jeg skal få placeret. Har du lyst til at kigge på et screendump og komme med forslag så klik www.worldtravel.dk - vælg screendump ;-) Dette er de to foreløbige bedste bud på undermenuen, men hvad kunne jeg ellers gøre???
Avatar billede meilby Nybegynder
19. december 2001 - 01:23 #1
Hvis jeg skulle bruge en af dine eksempler ville jeg vælge den nedereste, men jeg tror det ville være pænere hvis du lagde dine undermenu punkter på sammen måde som hovedmenuen, bare at undermenuen er nede i toppen af den lysegrå frame
Avatar billede andersm Nybegynder
19. december 2001 - 01:31 #2
altså vandret sådan her... se www.worldtravel.dk -screendumps eks. 3

Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 01:36 #3
3 er pænest :)
Avatar billede andersm Nybegynder
19. december 2001 - 01:37 #4
så kunne jeg jo smide undermenuen i en frame for sig selv og dermed ungdå at den forsvinder når der scrolles ned. hmmm. det må jeg lige kigge nærmere på
Avatar billede andersm Nybegynder
19. december 2001 - 01:38 #5
arghhh!!! eller måske i et table, det duer jo ikke med et frame når der er forsk. undermenuer, puha... jeg er vidst ved at være træt.

Avatar billede jakoba Nybegynder
19. december 2001 - 09:12 #6
enig med 3 pænest.
kunne den evt flyttes helt op i den mørke top? Der er en masse plads der der ser lidt spildt ud.

mvh JakobA
Avatar billede meilby Nybegynder
19. december 2001 - 11:13 #7
Jeps det var præsis som nummer 3 jeg mente *S*
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. december 2001 - 11:21 #8
Ja, 3 er den bedste - men hvad med en dropdown istedet?
Avatar billede andersm Nybegynder
19. december 2001 - 11:45 #9
den går ikke med drop down da det bliver et system der skal opdateres over nettet, og derfor skal der kunne oprettes nye undermenuer efter behov.

Tak for kommentarerne - jeg arbejder lidt videre med den og smider et forslag 4 lidt senere i dag
Avatar billede motte Nybegynder
21. december 2001 - 09:24 #10
Forslag 3 er helt sikkert pænest!..
Avatar billede nhasty Nybegynder
22. december 2001 - 00:32 #11
Jep.. 3\'eren!
(=