Avatar billede moonchild42 Nybegynder
18. december 2001 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ICQ...

Findes der et program der kan udskrive en fil/print med ens ICQ-numre?
Jeg skal flytte min database over på en Linux-maskine - og der findes ingen convert af databasen fra 2001b - kICQ - og jeg orker næsten ikke at skrive 200 icq# ned...
Avatar billede omen Nybegynder
18. december 2001 - 22:28 #1
I din ICQ-folder, ligger en folder der hedder Contact List. Der ligger nogen filer, åbn en af dem i notepad.
Avatar billede steffenhansen Nybegynder
18. december 2001 - 22:54 #2
jeg mener faktisk at den allernyeste oploader contactsene til serveren, så de filer ikke eksisterer længere.... men ved du hvad, http://lite.icq.com/ er sq et godt alternativ, jeg bruge d selv i både windows og linux....

for det første æder den ikke 117mb ram, og for det andet er man fri for alt d tingeltangel... hvem har f.eks. brug for mail og sms i et chat program?!

Men på den anden side kan man vel godt savne d at sende en fil direkte...