Avatar billede 2cool Nybegynder
18. december 2001 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deaktiveret USH-rod hub

Hejsa

Jeg har en Windows 98 2nd ED som jeg aldrig før har haft USB enheder koblet på før, og da jeg i dag skulle koble mit nye USB modem til virkede det ikke!!

Går jeg ind i enhedshåndtering er der et gult udråbstegn ved \"USB-rod hub\" - og egenskaberne for den siger: \"På grund af en hub-overførselsfejl we hubben blevet deaktiveret. Kontroller din computers kabler og enheder, og genstart computeren\"

Nu er det bare sådan at jeg slet ikke har noget koblet til USB porten længere, og jeg har prøvet at genstartet - faktisk hele dagen!! :(

Håber én kan hjælpe!
Avatar billede egadm Nybegynder
18. december 2001 - 20:55 #1
se om den er aktiveret i bios
Avatar billede egadm Nybegynder
18. december 2001 - 20:58 #2
ellers slet den fra enhedshåndtereing genstart maskine og lad windows finde din usb hub igen det hjælper faktisk mange gange
Avatar billede 2cool Nybegynder
18. december 2001 - 21:27 #3
Den var aktiveret i bios!!

Jeg slettede den, Windows fandt den igen - installerede, men stadig deaktiveret med samme begrundelse!!
Avatar billede 2cool Nybegynder
19. december 2001 - 21:07 #4
Hmm - den stod der sgu!! :o) Underligt at jeg først så det i aften, efter at have downloadet chipsetdrivers etc...

Nå, men sådan kan man jo være så uheldig nogle gange!