Avatar billede matthiessen Nybegynder
18. december 2001 - 18:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

modem \"forsvinder\"

Efter at jeg har været på nettet, og går af igen, kan mit modem ikke fndes mere, og der er ikke muligt at forbinde til nettet. Det var det samme problem i WIN2K. Hvad kan der være galt ??

Anders Matthiessen
http://www.dioder.dk
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. december 2001 - 18:29 #1
fik du løst problemet i Win2k
Avatar billede matthiessen Nybegynder
18. december 2001 - 18:30 #2
nej
Avatar billede matthiessen Nybegynder
18. december 2001 - 18:31 #3
måske vil i også lige vide hvliket modem :
Lasat 560 Voice
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. december 2001 - 18:39 #4
prøv at gå ind i enhedshåntering, altså der hvor man kan opdatere drivere osv.
og tryk på søg efter hardware ændringer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. december 2001 - 19:35 #5
har du prøvet at installere det som et standardmodem
Avatar billede matthiessen Nybegynder
18. december 2001 - 19:38 #6
det virker ikke. Efter jeg går af nettet og vil på igen, er den væk
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. december 2001 - 20:03 #7
forsvinder den helt, eller vil den bare ikke connecte?
Avatar billede matthiessen Nybegynder
19. december 2001 - 07:12 #8
i enhedshåndteringen kan den ikke findes mere efter jeg har været på
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 10:46 #9
måske er WinXP lidt mere speciel end jeg havde regnet med, den er en sand kunstner i at få ting til at forsvinde.

Lige for tiden er det DVD & CD-drev der forsvinder og altså også modemer.

Men jeg tror løsningen er at lade modemet være tændt inden du starter din PC.

I Win2k forsvinder modemet ikke, men det kan ikke oprette kontakt hvis det ikke er tændt inden start af PC.
Avatar billede matthiessen Nybegynder
20. december 2001 - 14:43 #10
Vi installerede et standart modem, og det virker perfekt.

Pointene går til retaxes
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 14:48 #11
tak for pointene, som regel kan standard modem bruges i både Win2k og Winxp, sikkert fordi standard driveren er til et Rockwellchipset.

www.fotx.net/retaxes