Avatar billede khand Nybegynder
18. december 2001 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyre WinAmp

Hejsa..

Er der nogen der ved hvordan man kan styre WinAmp med tastaturet ? Jeg har hørt at det skulle kunne lade sig gøre uden at WinAmp popper frem og forstyrrer.

/Khand
Avatar billede at_least Nybegynder
18. december 2001 - 15:34 #1
Hvis du anskaffer dig et tastatur med quick/speed-buttons, så vil det automatisk styre winamp, så du me et tryk på en knap kan skifte sang, uden winamp er aktiveret...

Jeg kan anbefale Logitech Cordless Desktop - der er de nødvemdige quick-buttons til afspilning i WinAmp
Avatar billede cortina Nybegynder
18. december 2001 - 18:15 #2
Gå her ind : http://www.cosorio.cjb.net/

Og hent : Reproduction Control

Det er et plugin til winamp, hvor du bla. kan definere genvejstaster for winamp, Det er et kanon plugin!!

Mvh Cortina
Avatar billede khand Nybegynder
20. december 2001 - 13:34 #3
cortina -> Gidder du lige lave et svar så du kan få points ?
Avatar billede cortina Nybegynder
20. december 2001 - 13:59 #4
Jo tak det kunne da være rart!!

Ku du få det til at virke??
Avatar billede khand Nybegynder
20. december 2001 - 14:25 #5
Ja...det er et herligt plugin. Tak for det :)
Avatar billede cortina Nybegynder
20. december 2001 - 14:28 #6
Så lidt!! :)
Avatar billede cortina Nybegynder
20. december 2001 - 14:29 #7
Og tak for points!! :)