Avatar billede mick Nybegynder
08. april 2000 - 10:41 Der er 7 kommentarer

Bannersystem for points eller kr.

Er der nogle som har et færdigt bannersystem (ASP og Access) de vil sælge for points og/eller kr.?

Krav :
- Annonsørerne skal kunne logge sig ind, og få information om deres banner (antall visninger, c/t etc)

- Det skal være muligt at sætte udløbsdato på bannerne. F.eks. efter xxx antal visninger eller en bestemt dato

Jeg ved godt at der findes flere mere eller mindre færdige bannersystem, rund omkring på Internet. Men jeg har ikke tid til at "lege" med dette. Jeg har brug for et system som virker, her og nu.

Jeg har bare givet 15 points nu, men der kommer naturligvis flere på bordet, når det bliver aktuelt.
Avatar billede pgj35 Nybegynder
08. april 2000 - 12:00 #1
hvor meget vil du give i kroner ??
Avatar billede mick Nybegynder
08. april 2000 - 12:19 #2
pgj35>> Det afhænger af hvad du har :-)
Avatar billede bocker Nybegynder
08. april 2000 - 13:05 #3
Jeg har et system, hvor der skal tilføjes nogen ting, så hvad vil du give i kr?

c/t? Click og hvad? Skriv til chrisbuch@games.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2000 - 13:21 #4
Hej mick!

Jeg har et bannersystem hvor du kan dine Annonsørere kan se følgende:

' Antallet af klik der ialt har været på kundens banner
' Antallet af klik der idag har været på kundens banner
' Antallet af gange kundens banner har været vist ialt
' Antallet af gange kundens banner har været vist idag
' Antallet af gange kundens banner der er tilbage
' Radio over klikkene af kundens banner.

Du kan gøre følgende:

' Antallet af fremvisninger kunden alt ialt har betalt (så den ikke viser flere)
' Hvornår skal banneret fremvises ( Evt. Ugedage, tid mm. Elller om det altid skal vises..

Eks. Mandag, Onsdag og Fredag mellem kl. 12-22..

Du kan sende en mail til mig og sætte de point du vil give. til ppm@post7.tele.dk
Avatar billede netsrac Praktikant
10. april 2000 - 12:11 #5
MCP >> Det script kunne jeg da også godt tænke mig kan du ikke lige sende det til net@cool.dk skal nok give noglwe point hvis det er :)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2000 - 23:56 #6
Du kan starte med at sende mig en mails hvis du skulle havde lyst til systemet..

/MCP
Avatar billede netsrac Praktikant
12. april 2000 - 20:35 #7
MCP >> Ehm hvad vil du have for det ? *S*