Avatar billede cen Nybegynder
17. december 2001 - 19:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få min brænder til at virke !!!!

Efter at have formateret min harddisk, kan jeg ikke få min brænder til at virke, da jeg hr smidt driver-disketten væk, har jeg downloaded en driver har:
http://www.acercm-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=127

men kan som sagt ikke få den til at virke, den siger simpelthen at cd\'erne ikke er brændbare.
Håber der er nogle der kan hjælpe.

-CEN
Avatar billede jan123321 Nybegynder
17. december 2001 - 19:52 #1
hvilket program bruger du til at brænde
Avatar billede chries Nybegynder
17. december 2001 - 20:01 #2
Hvis du ikke skal bruge drevet i dos/win 3.11, er der ikke nogen grund til at installere driver til drevet (der er heller ikke nogen til 95+, da den er atapi). Jeg tror mere der mangler en opdatering til brænder programmet eller at cd\'en ikke er et tomt medie. (muligvis en nyere ASPI driver ? jeg er ikke helt klar over om det kun er til scsi drev)

Avatar billede retaxes Nybegynder
17. december 2001 - 20:04 #3
chries> hvem har skrevet noget om Win3.11 eller Win95?

cen> hvilket OS bruger du, Winxx, Win2k eller WinXP?
Avatar billede chries Nybegynder
17. december 2001 - 20:07 #4
ingen, men jeg sagde \"Hvis du ikke skal bruge drevet..\" og \"95+\" betyder win95 og opad.
Avatar billede jan123321 Nybegynder
17. december 2001 - 20:09 #5
nu har jeg lige sidet og set på det link du lagt her jeg håber meget at du ikke bare har prøvet at køre de filer der ligger på den side da det er firm ware updates,
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 20:15 #6
Hvilket drev?
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. december 2001 - 20:15 #7
jan123321  > der er angivet drivere længere nede på siten!
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. december 2001 - 20:16 #8
det er såmænd ingen skade til at opgradere CD-drevet med firmware, det kunne løs problemet hvis OS er WinXP!
Avatar billede cen Nybegynder
17. december 2001 - 20:57 #9
jeg køre win98, men har også prøvet brænderen på winXP (uden held), medierne kan det ikke være da jeg har prøvet flere forskellige.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 21:15 #10
cen> svar lige på alle vores spørgsmål:

Kommentar fra jan123321
17/12 2001 19:52:37    hvilket program bruger du til at brænde

Kommentar fra john_stigers
17/12 2001 20:15:08    Hvilket drev?

Avatar billede cen Nybegynder
17. december 2001 - 21:20 #11
På win98 har jeg prøvet med: Nero og cdr win.
På win XP, overstående + det inbyggede \"program\".

På begge computere har det været E drevet der har været brugt.
Avatar billede cen Nybegynder
19. januar 2002 - 18:53 #12
Da jeg ikke har fået noget brugeligt svar så tager jeg pointene tilbage...
skriv vis i er uenige i det !

- CEN