Avatar billede funkztar Nybegynder
17. december 2001 - 16:41 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

indlægnings-kode til age of empires 2

Hvor kan jeg finde en crakle-kode ( eller sådan noget ) så jeg kan få lagt age of empires 2 ind, på min pc.
Avatar billede maxium Novice
17. december 2001 - 16:42 #1
Avatar billede superib Nybegynder
17. december 2001 - 16:43 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 16:43 #3
hvad er en crakle-kode?
Avatar billede popsy Novice
17. december 2001 - 16:44 #4
crakle-kode?? hehehe
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 16:45 #5
Du har anmeldt nedenstående brugere :

superib | Slet anmeldelse

superib> læs reglerne!
Avatar billede maxium Novice
17. december 2001 - 16:45 #6
funkztar> icq 133378557
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. december 2001 - 16:47 #7
Ja popsy, i stedet for at grine af mig kunna du så ikke tage at fortælle mig hvad det rigtig hedder
Avatar billede tmceu Praktikant
17. december 2001 - 16:47 #8
Gør os alle en tjeneste og overhold de få, men simple regler på Eksperten.

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Der er i dette spørgsmål 3 kandidater til sletning, så funkztar tag lige og luk spørgsmålet.
Avatar billede popsy Novice
17. december 2001 - 16:48 #9
crack-kode  :-)

popsy
Avatar billede maxium Novice
17. december 2001 - 16:50 #10
sæt dine point ned
Avatar billede maxium Novice
17. december 2001 - 16:54 #11
funkztar> har lige snakket med john_stigers over icq og han siger at det er ulovligt så du må lukke det spm (sorry)
Avatar billede tmceu Praktikant
17. december 2001 - 16:55 #12
maximum >> var du ikke tidligere en højt respekteret bruger known as [kan ikke lige huske det] ?
Avatar billede maxium Novice
17. december 2001 - 17:01 #13
tmceu> nej tror jeg ikke
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. december 2001 - 17:01 #14
hvoedan lukker jeg spørgsmålet
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 17:01 #15
tmceu> maxium har ikke haft en profil før den har har nu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 17:02 #16
funkztar> det er lukket - du accepterede dit eget svar - det er nok. Tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 17:02 #17
superibs anmeldelse er slettet.
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. december 2001 - 17:04 #18
john stigers> hvem er du egentlig ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 17:08 #19
funkztar> bare en alm. bruger af eksperten der er træt af at folk ikke GIDER læse reglerne + bruge hovedet til at kunne finde ud af hvad der er lovligt og ulovligt...
Avatar billede superib Nybegynder
17. december 2001 - 17:20 #20
john stiger> Hvad snakker du om?? Hvilken anmeldelse??

Desuden er et crack ikke ulovligt lille mand... det er kun ulovligt at bruge det...
Avatar billede tmceu Praktikant
17. december 2001 - 20:55 #21
superib >> Det er vist dig der er galt på den. Et lille udsnit af Eksperten\'s regler:

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

maxium >> sorry, må have forvekslet dig med en anden.

Men undrer mig også lidt over hvem john_stigers er. Skriver at han har slettet superib\'s anmeldelse og fremfører meget selvsikkert, at maxium ikke har haft andre profiler. Enten er han varm luft eller også må han have administrative rettigheder eller ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 21:27 #22
tmceu> jeg brugte denne funktion: http://www.eksperten.dk/anmeld.phtml
Grunden til at jeg vidste at maxium ikke har haft andre profiler, er at jeg havde ham på icq :)
Så ja, jeg er en ganske alm. bruger her på eksperten :)
Avatar billede tmceu Praktikant
17. december 2001 - 22:11 #23
Det er så ok :-) der er bare ind i mellem nogle herinde der fører sig frem som om de er pals med admins, så måske var du en af dem :-)