Avatar billede cirke_line Nybegynder
17. december 2001 - 14:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Output?

Når jeg vil afvikle min projektermovie åbner der sammen med movien en kasse der hedder output med følgende indhold \"Symbol=Tween 41 copy, Layer=Layer 1, Frame=1: Line 7: \';\' expected
    n (release) {\"
Hvad er det og hvordan får jeg det væk?

Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 14:59 #1
Den fortæller dig at der er en \" for meget actionen i layer 1 frame 1 linie 7
Fjern fejlen ved at åbne actions vinduet og klik i frame 1 layer 1 i din film
Avatar billede minimotion Nybegynder
17. december 2001 - 14:59 #2
Det lyder som om du har fået fat i en fla. som du ikke selv har lavet. Det du ser er action scrips,
dem kan du slette hvis du finder det layer og den frame det ligger i. Men det er ikke sikkert din film vil fungerer som den skal bagefter. :)
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 15:00 #3
Copy / Paste actionen ind her så vi kan se hvad den fejler
Avatar billede cirke_line Nybegynder
17. december 2001 - 15:15 #4
Jeg har nu selv lavet hele min film og der er ingen action i den frame! Det jeg læser ud af den meddelelse er at der er en fejl i tweeningen? Eller hvad? Jeg ved bare ikke hvordan jeg laver den? Jeg kan godt \"komme ind i\" tweening 41, men hvad så?
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 15:18 #5
Det er ikke din tween der er noget galt med, men en action i samme layer som din tween. Klik som sagt på frame 1 layer 1 mens actions vinduet er åbent
Avatar billede cowboy Nybegynder
17. december 2001 - 15:19 #6
God ferie line !

Mvh
Søren
Avatar billede minimotion Nybegynder
17. december 2001 - 15:19 #7
enig med lingoman
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 15:19 #8
Den mangler sikkert et \"o\" i

on (release) {\"...
Avatar billede cirke_line Nybegynder
17. december 2001 - 15:19 #9
OK, jeg har flere scener i min movie, kan det være i en af de andre scener for jeg har IKKE en action i den scene jeg står på nu!!!
Avatar billede cirke_line Nybegynder
17. december 2001 - 15:21 #10
Hej Søren - ferie - jeg har vist ikke liiigggeee ferie endnu :) Selv god ferie
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 15:21 #11
Har du åbnet actions vinduet og klikket ?
Avatar billede cirke_line Nybegynder
17. december 2001 - 15:25 #12
ahhhh den med o´et hjalp! Det var nogle knapper inde i tweening 41 jeg har fået grupperet. De laver hele tiden rod. Jeg aner ikke hvordan jeg får det \"group\"-halløj væk. Kom til at tilføje det ved en fejl. Tak Lingo...
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. december 2001 - 15:26 #13
Velbekommen :)
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
17. december 2001 - 19:56 #14
Du kan få group væk ved at bruge \"Break apart\" under Modify fanen