Avatar billede oetting Nybegynder
17. december 2001 - 14:41 Der er 45 kommentarer og
4 løsninger

Logo til skoletiden.dk (400 point)

Hej eksperter

Jeg skal bruge et godt originalt logo til denne side:
http://skoletiden.dk (ved siden af banneret)

Størrelsen skal være noget i stil med det der er der nu. Lidt afvigelse i højde og bredde betyder ikke noget.

Venlig hilsen
Jacob Oettinger
(skoletiden.dk)
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 14:47 #1
Har du et symbol eller et andet, som du kunne tænke dig at bruge?
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 14:50 #2
Har du farvekoderne til de farver du bruger?
Avatar billede oetting Nybegynder
17. december 2001 - 14:51 #3
Jeg er ret blank. Håber der er nogle kreative mennesker der kan hjælpe mig.
Det er netop noget enkelt symbol agtigt (hvis man kan sige det) noget jeg vil have. Noget der kan bruges i flere sammenhænge en blot øverst på siden.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 14:52 #4
ok, men et af de symboler du har nu, kunne det godt være?
Avatar billede oetting Nybegynder
17. december 2001 - 14:55 #5
Farvekode på siden:

Lysblå:  #739EC2
Mørkblå: #336699
Lysgrå: #EEEEEE
Mørkgrå: #DDDDDD

Disse farver er ikke et must i logoet!!
Avatar billede oetting Nybegynder
17. december 2001 - 14:59 #6
->tino_bh
Det vil jeg ikke udelukke. Men som det er nu er det lidt for tørt og kedeligt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 15:34 #7
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 15:47 #8
serveren er nede lige nu! Nåede du at se den?
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 15:48 #9
Hvis du vil se den så kan jeg maile den til dig, men så skal jeg lige have din adresse!
Avatar billede peellefsen Nybegynder
17. december 2001 - 17:23 #10
Jeg vil også være med!
Laver noget senere iaften, ok?
Avatar billede dennism Nybegynder
17. december 2001 - 18:08 #11
Jeg prøver også... Men det bliver \"desværre\" ikke idag!
Avatar billede dennism Nybegynder
17. december 2001 - 18:09 #12
-- tino_bh

Jeg vil gerne lige se hvad du har lavet:
webmaster@demaweb.dk

Hvis det er ok?

Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 20:31 #13
linket virker igen!
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 20:53 #14
kigger på det

/cdc
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 21:01 #15
hvem kigger på det? :)
Avatar billede milo Nybegynder
17. december 2001 - 21:04 #16
hmmm, dobbeltbruger, cdc?
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 21:10 #17
milo, hvad mener du..........??

/cdc
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 21:11 #18
cdc -> hvem er du?
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 21:15 #19
og dette et lukket forum..?? Og hvorfor spørge hvem jeg er ? Kan det ikke være lige meget, jeg tilbyder min hjælp, arbejder som grafiker

/cdc
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 21:18 #20
beklager ...

Men det lød bare som om, du sagde kigger på det! Som om du var oetting, men havde flere brugere!

Men jeg forstår godt hvad du mener nu!
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 21:19 #21
Jeg kigger på opgaven, hvis det er det i mener. Måske lidt tvetydeig svar fra mig, men jeg har ingenting med \"oetting\" at gøre, jeg svarede ikke på tino_bh\'s spørgsmål/kommentar

/cdc

Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 21:19 #22
fint nok ... hehe!

Man er nødt til at være oppe på dupperne i disse dage!
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 21:20 #23
så er den missforståelse ryddet af vejen, lad os så komme til tegnebrættet.

/cdc
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. december 2001 - 21:24 #24
godt du kunne klare lidt modstand :)

oetting -> jeg har lavet logoet i samme størrelse, som dit nuværende. Men det vil helt sikkert blive bedre, hvis det blev lidt større, så hvor meget større må det være?

Det ville være godt med lidt evaluering, så jeg ved om jeg rammer stilen nogenlunde!
Avatar billede cdc Novice
17. december 2001 - 21:31 #25
har intet i mod modstand >:o)

/cdc
Avatar billede peellefsen Nybegynder
17. december 2001 - 23:05 #26
det er så det jeg har at byde på:

http://www.lesandi.dk/eksperten/skoletiden.jpg
Der kan selvf. rettes i det.

Ps. Jeg tvivler seriøst på at du kan få et rigtigt logo for point, da disse går for flere tusind kr.
Avatar billede oetting Nybegynder
18. december 2001 - 09:26 #28
Tak for forslagene. Jeg kigger lidt på det, men hvis der er andre der vil være skal de bare byde!
Avatar billede oetting Nybegynder
18. december 2001 - 09:54 #29
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. december 2001 - 09:58 #30
Hvad skal gøres anderledes?
Avatar billede zhark Nybegynder
18. december 2001 - 18:06 #31
Avatar billede Kengun Praktikant
18. december 2001 - 18:39 #32
Enda et forsøk :-)
http://www.pitstop.f2s.com/147678.jpg
(C) fjernes hvis mitt logo kan bruges.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. december 2001 - 23:41 #33
Vel - tros alt lidt mere realistisk end det første:
http://www.friserverplads.dk/zhark/skole-a.gif
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 00:06 #34
Jeg ser nå at http://www.pitstop.f2s.com/147678.jpg er nede. Jeg har lagt opp logoet på et andet område også:
http://www.lyngdal.f2s.com/147678.jpg
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. december 2001 - 08:10 #35
øhm, det andet link virker vidst heller ikke! hehe...
Avatar billede oetting Nybegynder
19. december 2001 - 09:17 #36
Det ser sku godt ud kengun. Vil du ikke prøve at skifte C\'et ud med et S  og også poste et eks med det. Desuden vil jeg gerne have de enkelte dele af billedet så jeg selv kan lege lidt. Altså baggrunden og skoletiden.dk+S og skoletiden.dk+C i hvert sit billede. Får jeg dette er pointene dine.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 11:08 #37
Det (C) hører egentlig ikke med i bildet ;-) men jeg kan da godt sette inn et S i stedet. PS! Jeg synes 400 points er litt for mye for mitt logo og det er ok med litt mindre points (kanskje 200?) :-)
Avatar billede cdc Novice
19. december 2001 - 11:12 #38
kengun--> bare nyskjerig, sitter du i Norge, eller er du her i DK ?

/cdc
Avatar billede oetting Nybegynder
19. december 2001 - 11:23 #39
Det lyder ok kengun så kan jeg dele lidt ud til andre oxo.

Det jeg ønsker er:
1. et logo som du har lavet det uden C
2. et med S istedet for C
3. kun baggrundsbilledet
4. kun teksten med S
5. kun teksten uden S

Mail det (oetting@worldonline.dk)
Eller post det her
Avatar billede oetting Nybegynder
19. december 2001 - 11:31 #40
--> kengun - Tak for mail!!!
Og tak til alle andre for deres indsats
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 11:37 #41
--> /cdc - Jeg er norsk og sitter her i Norge :-) Jeg bor i Lyngdal (ca. 7 mil vest for Kristiansand) som er helt sør i Norge, og jeg har også vært mange ganger i Danmark :-)
Min website: http://www.lyngdal.f2s.com/
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 11:38 #42
...og tusen takk for points :-)
Avatar billede cdc Novice
19. december 2001 - 12:00 #43
oetting-> Jeg synes det er lidt synd at du vil have et logo i det format, da siden er en god idé. Logoet bliver ikke et logo spørger du mig, men kun et lille banner.
Du skulle efter min mening lave logoet større, evnt med et \" Tegn\", \"Maskot\" eller lignende.

Logoet skal være en intregeret del af siden, og ikke som nu, en banner vedsiden af et banner. Det der fanger øjet først er dit store banner, og det er jo ikke meningen med et logo.

Dette er kun min mening, og jeg rakker ikke ned på nogen, der har lavet hvad oetting har ønsket at få hjælp til.

/cdc
Avatar billede cdc Novice
19. december 2001 - 12:01 #44
Kenkun-> kommer selv fra Norge, Oslo, men har bodd her nede i 11 år, men det er jo litt gøy når man møter landsmenn, og dem er det jo nogen stykker av her på eksperten.dk. Har man ikke noe tilsvarende i Norge..?

/cdc
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 15:19 #45
Ja jeg kan være enig med /cdc at et logo med et \"tegn\", \"maskot\", el.lign. hadde sikkert vært fint. Får jeg litt tid til overs så er det mulig jeg forsøker å lage noget :-) Jeg synes også siden til Oetting er en god ide :-)
Her i Norge har vi dessverre ikke noe tilsvarende til Eksperten :-( Men jeg trives svært godt sammen med dere Dansker ;-) og håper jeg får lov å være med dere en stund til. Jeg har vært på Eksperten.dk siden 29. november 2000 og jeg trives svært godt her. Det er alltid hjelp å få. Men den senere tid har jeg opplevet en del \"snyderi\" og missbruk på Eksperten.dk og det synes jeg er synd.
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. december 2001 - 15:31 #46
Jeg takker også for point :)
Avatar billede oetting Nybegynder
19. december 2001 - 18:09 #47
I har ret i det med logo/banner spørgsmålet og jeg har taget det til efterretning!
Med inspiration fra kengun og mine egne, ikke alt for gode, grafiske egenskaber har jeg lavet det jeg bruger nu.
-> Kengun jeg vil gerne give point for noget når du får tid!

/oetting
(skoletiden.dk)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. december 2001 - 20:47 #48
Oetting> Det ble jo ganske ok det du har nå, men jeg skal se om jeg kan få laget noget.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. december 2001 - 17:41 #49
Denne er kanskje for kjedelig?
http://www.lyngdal.f2s.com/logo.jpg