Avatar billede meek Nybegynder
17. december 2001 - 14:27 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Henvisning til andet spg...

Hejsa;

Dette spørgsmål er vel lige så relevant i denne kategori, som i webserverkategorien... Spg handler om rettigheder...:

http://www.eksperten.dk/spm/147604

MeeK
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. december 2001 - 14:29 #1
Men det er til gengæld ulovligt at oprette et spørgsmål, alene for at henvise til et andet. Så luk dette omgående...

NanoQ
Avatar billede meek Nybegynder
17. december 2001 - 14:33 #2
Henvisning til reglerne:
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Her står intet om det \"ulovlige henvisninger\"...

:-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. december 2001 - 14:58 #3
Nej meek, men det er stort set det samme. Man kan da godt bruge sundfornuft .. dette er ikke det amerikanske retsystem, hvor folk bliver frikendt pga. småfejl....
Avatar billede meek Nybegynder
17. december 2001 - 15:03 #4
Jeg kan virkelig ikke se at der er noget galt i det jeg har gjort. Tvært imod !!

Jeg har kun gjort chanchen for at få et bedre svar større ? I det jeg har postet denne henvisning gør at der pontential kommer flere eksperter forbi mit spørgsmål. De har mulighed for at tjene points, og jeg har pontential større chanche for at få løst mit problem.

Og mit spg kunne lige så godt være stillet i WinNT kategorien... det viser sig at mit problem har noget med NT-rettigheder på et domæne at gøre ?

Og det er da fuldstændig \"sund fornuft\" !!?? og ikke en små-fejl..
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. december 2001 - 15:20 #5
Sådan som det skal fattes er at der ikke må oprettes 2 spørgsmål om det samme problem.

Det du lige har oprettet er et spørgsmål.

Dvs. at du nu har oprettet 2 spørgsmål om det samme.
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
17. december 2001 - 20:05 #6
meek <-- Det er bare folk der ik har noget at ta sig til, der er så pissimistiske (måske stavet lidt forkert =) ) de går garanteret ind og kigger på dit spør\'smål, og hvis de ik lige kan svare på det, bitch\'er de helt vildt op over sådan noget!!!

Avatar billede goulduck Nybegynder
17. december 2001 - 21:37 #7
Vanilla ... ?!?!

Hvad er dit problem med eksperten? Du får da ikke noget hjælp når DU bitcher!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2001 - 08:49 #8
meek, dette har været vendt så mange gange før. Denne type spørgsmål er ulovlige. Det er der ingen grund til at diskutere igen.

Jeg anmelder spørgsmålet her. Så må de kære Admins jo vurdere for dig...
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 12:32 #9
Brugeren Meek er slettet. Admin
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 01:20 #10
Hvorfor er Meek blevet slettet ?? Og hvem H... er du peternr ??

peternr\'s point
Oprettelsesdato 2001-12-18 12:10:36
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (11 dage * 5 point) 55
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 355

_codeb@se.dk
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 14:57 #11
Avatar billede tgm Nybegynder
29. december 2001 - 14:58 #12
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 15:03 #13
hvis du læser mit spg. så vil du se at jeg mener at det er et umodent træk, og peternr\'s profil bekræfter kun min påstand.

Han er jo helt grøn, hvordan kan de finde på at give ham Admin rettigheder ?

_codeb@se.dk
Avatar billede tgm Nybegynder
29. december 2001 - 15:13 #14
han er sikkert hyret kun til det formål at være over nakken på os alle, da den rigtige admin har travlt med E3
TGM
Avatar billede halifax Nybegynder
29. december 2001 - 16:07 #15
nanoq - Hvad er det lige præcist, du mener meek gør forkert? Eller rettere, hvad kunne han have gjort anderledes for at undgå at påkalde sig din vrede?
Første spm. fra meek, nr. 147604, er oprettet 17/12 kl. 12.18. Der kommer igen indlæg og meek mener så, at kategorien burde være en anden.
Andet spm., nr. 147673, oprettes kl. 14.27 og med nul point i håb om at få hjælp til det første.

Der er jo ikke mulighed for at oprette andet end Spørgsmål. Hvordan skulle han efter din mening komme videre? - Selv lave svar og lukke 1. spm. og oprette et nyt i anden kategori med samme pointtal måske? Hvori består \"forbrydelsen\" der skal have så store konsekvenser?

Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. december 2001 - 16:11 #16
halifax>> codebase har lige oprettet et andet spørgsmål vedr. en umoden admin...

men - det som meek kunne have gjort var at lukke sit sp. (og skrive at det lagde i en forkert kat.) og så oprette det i den rigtige kat.

Jeg mener også det er ret irriterende at folk opretter dobbeltsp. -men det burde højest straffes med en advarsel.
Avatar billede onceweremeek_temp Nybegynder
29. december 2001 - 16:33 #17
Hej igen;

Jeg følger meget med i debatten, og syntes det er fedt at folk reagerer som de gør...

(Denne bruger slettes forresten igen; hvis mit normale nick åbnes igen...)

Har dog brug for at kommentere ovenstående, derfor nyt, temp-nick

Da jeg ikke fik respons på mit første spg gik jeg selv igang med at rode med serveren, efter 2 timer havde jeg den opfattelse at det ikke var webserveren der var problemet, men derimod NT4\'s fil-rettigheder. Jeg var frusteret, derfor oprettede jeg et 0-points spg i den anden kategori som henvisning.

Jeg burde jo nok have lukket det første spg, men faktisk viste det sig at løsningen på mit problem var på webserveren, såeh det var det oprindelige spg der var placeret korrekt.... Men ærgeligt nok er jeg lukket, og kan hverken give lukke spg\'et, eller kommentere andre...

Once-Were_Meek (temporary)...
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 16:38 #18
.. ja det er jo godt nok, men et rigtig Ekspert-forum ville jo sprære for ens email adresse, og derved sikre sig mod gentagende spam. .-)

Håber snart vi ser den rigtig Meek igen !

_codeb@de.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 16:47 #19
Dette sprøgsmål giver da ingen anledning til at slette en bruger, hvis man er i tvivl om katagori, når ingen kommer med et bud, så kan det da være aktuelt at komme med en lille henvisning, for at se om man ikke har ramt den rigtige katagori.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
kharder@mulle.adsl.dk

Avatar billede tgm Nybegynder
29. december 2001 - 17:19 #20
Peternr burde ikke ha været admin, han har ikke kendskabet til hvordan livet er på E.DK

umoden admin

http://www.eksperten.dk/spm/151919

TGM
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. december 2001 - 07:33 #21
Når der kommer nye brugere til eksperten.dk varer det som regel et spørgsmål eller 2 før de finder ud af at bruge stedet korrekt. (både mht til det tekniske og mht takt og tone).
De får så lidt løsere snor en tid indtil de burde vide bedre.

Og en ny admin bør vel på samme måde have lov til at kvaje sig en gang eller to (og lære af det) før vi korsfæster ham.

Hvis han kvajede sig
spm 147604 oprettet 17/12 2001 12:18:09
spm 147673 oprettet 17/12 2001 14:27:54
( 129 minutter er lovlig kort tid til at give op og prøve igen med et extra spørgsmål )

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 12:40 #22
peternr bør vist slettes , da han udgiver sig for at være admin. hmmm
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 12:44 #23
hehe kharder...

Han er blevet anmeldt!
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 12:53 #24
Oki jeg kan se det nu i enyt, han han er tiltrådt som midlertidig, hvad om han så havde haft endelsen admin tilkoblet, så man kunne se det, så man ikke tror det er en alm bruger der blot fjoller lidt rundt.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 12:55 #25
Det er ingen grund til at anmelde meek, taget i betragtnig af at der ikke optræder nogle svar overhoved under det første sprøgsmål, så kunne han da godt tro, at det er tale om en forkert gruppe, som han har oprettet sprøgsmålet i.
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. januar 2002 - 21:33 #26
anbefaler også at peternr fjernes fra eksperten, eller får et kursus i opførsel

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
.: adm@visto.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. januar 2002 - 22:00 #27
peternr har beklaget sin fejl - Det er i hvert fald rigeligt for mig... Jeg ser ingen grund til at fortsætte den snak...
Avatar billede meek Nybegynder
07. januar 2002 - 13:54 #28
-> SPM skal jo lukkes <-
Avatar billede halifax Nybegynder
08. januar 2002 - 02:24 #29
Velkommen tilbage, meek. Jeg synes, det var den rigtige udgang på sagen.