Avatar billede Sweet1 Nybegynder
17. december 2001 - 08:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Test af nyt grafikkort ......

Hejsa

Jeg har lige købt mig et af de nye G-Force 2 grafikkort med 32 Mb RAM på kortet, og nu kunne jeg godt tænke mig at det skulle have lov til at svede ....

Er der ikke nogen der har nogle links til hvor jeg kan downloade nogle flotte og krævende demoer/film og lign. der sætter mit grafikkort på prøve, og samtidig ozz gerne måler kortet hvad det kan yde, men ikke et must .... Jeg vil gerne se noget flot grafik på mit nye kort som gerne må presse kortet he he he ....

Sætter 60 point til den der vinder ....

/Sweet1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:32 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. december 2001 - 08:33 #2
Du finder næppe demoer/film der kan få dit kort helt ud i tovene - den bedste test ville være at køre et avanceret 3D spil, og sætte alle detaljer i top :)

Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:33 #3
nok et af de bedre 3D testere der findes!!
Avatar billede ztilleto Nybegynder
17. december 2001 - 10:01 #4
nanog: 3D mark som rkhdk forslog skal nok hive ens grafik kort rundt...
Og for den sags skyld hele ens computer, for den tester ikke kun dit grafik kort... Så jo der findes demoer der trækker dit kort helt ud.

ztilleto
h/N
Avatar billede bergeren Nybegynder
17. december 2001 - 11:11 #5
Prøv med ATI\'s demoer. Nature demoen er for syg. find den på ATi.com
Avatar billede bergeren Nybegynder
17. december 2001 - 11:11 #6
eller kig på madonion.com
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
17. januar 2002 - 22:10 #7

Rkhdk>

Laver du et svar så jeg kan give dig point ??

Mvh

Sweet1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. januar 2002 - 08:18 #8
Svar ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. februar 2002 - 01:18 #9
Hvad med at Lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 23:49 #10
Hvad med at Lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. august 2002 - 12:03 #11
Takker For Pointz! ,o)