Avatar billede jimmersen Nybegynder
17. december 2001 - 08:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HP Scanjet 6200C

Hej..
Jeg har en HP Scanjet 6200C USB som jeg vil bruge under Windowds 2000, men kan ikke få det til at virke.
Jeg har downloadet det nyeste software fra hp\'s hjemmeside, men får bare en meddelelse når jeg prøve at opgradere USB-forbindelse, hvor der står at det kan ikke installeres på dette styresystem. (Selvom der står på hjemmeside at det virker).

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig evt. men nogle andre drivere

Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:17 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:19 #2
hvad jeg kan se.. så er der ikke direkte drivere fra deres hjemmeside til W2K.. men scanner programmer.. har du hentet den på 45Mb?

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpscanjet67119_swen.html
Avatar billede jimmersen Nybegynder
17. december 2001 - 08:27 #3
Ja det er nemlig disse jeg har prøvet.. Jeg har hentet den på 45 mb ned og det er den jeg ikke kan få til at virke.
på denne side:
http://www.hp.com/cposupport/scanners/support_doc/bps03528.html
står der er man blot skal downloaded det software på hjemmesiden, men det virker altså stadig ikke.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:31 #4
dette program??
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj673en.exe.html
hmm
HP Scanjet 6200C and 6250 Scanner series, SCSI only
(No additional software required - upgrade the OS)
Avatar billede jimmersen Nybegynder
17. december 2001 - 08:34 #5
Ja nemlig lige nøjagtig det program.. Men når jeg prøver at installere de USB drivere der følger med kommer den med en fejl om at scanneren ikke virker til mit styresystem, og jeg skal gå til forhandleren og få en anden scanner... fedt!

Længere ned på den side jeg nævnte står der også noget omkring USB til scanjet 6200c
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 08:41 #6
desværre jeg kan ikke hjælpe.. jeg har en HP SJ 5300, med USB som virker fint!!

jeg arbejder normalt med HP, er er MEGET tilfreds med deres support!!

så prøv
http://www.hp.dk/skriv_til_hp/

de kender sikkert problemet!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 23:49 #7
Hvad med at lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 20:32 #8
Takker For Pointz! ;o)