Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 02:30 Der er 7 kommentarer

Bannere til JackinWorld

Hejsa.

Kan I se på http://www.jackinworld.dk/banners/ og sige hvad I synes om bannerne? De er til bannerbyt.
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. december 2001 - 06:15 #1
Sjovt tema, men ingen kommentarer herfra :o)

På nummer to fraoven er det svært at se skriften... ka godt være fordi jeg er stået tidligt op, men...

Og i det hele taget, så er det nogle ret kedelige bannere. Der er ikke megen nyskabelse i dem.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
17. december 2001 - 08:32 #2
Monster mærkligt tema! Men okay, nettet trænger da også til lidt nyskabelse :0)

Og som >>rostved17 sagde! Der er altså ikke meget nyt over de bannere, men nu ved jeg heller ikke hvad de skal hænge sammen med?

/cmk30
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 10:30 #3
de skal hænge sammen med www.jackinworld.dk, til bannerbytte.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
17. december 2001 - 12:15 #4
Okay!

Så vil jeg mene at de bannere du har kørende på http://www.jackinworld.dk/banners, overhovedet ikke høre hjemme til det design du har lavet på http://www.jackinworld.dk!

Dit design på main-siden er meget mere stilrent end dine bannere! Du skal droppe den grønne farve og lave noget der er lidt mere i stil med din main-side... men, det er jo selvfølgelig ikke min beslutning :0)

/cmk30
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 12:24 #5
lige 10 min. mens jeg prøver dit forslag af, laver lige lidt nye bannere
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 12:31 #6
Avatar billede cmk30 Nybegynder
26. september 2002 - 07:58 #7
En lille smule svært, når der ikke er noget på siden! ;0)