Avatar billede nof Nybegynder
16. december 2001 - 21:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC lyd - hvad er bedst?

Hej,

jeg er på udkig efter bedre lyd til min computer, men vil ikke bare købe et højttalersæt. Jeg har et fremragende rack-anlæg som jeg gerne vil tilslutte min computer og evt. købe noget surround til det. Men er det bedre at købe et surround sæt til kun computeren, f.eks. det nye sæt fra Creative med et Audigy lydkort?

Det skal siges at jeg pt. har et almindeligt lydkort fra Aureal Vortex, men jeg agter at købe et SoundBlaster Live eller et af de nye Audigy kort.

/nof
Avatar billede maxium Novice
16. december 2001 - 21:21 #1
køb et surround sæt fra creative og et soundblaster audigy
Avatar billede jan123321 Nybegynder
16. december 2001 - 21:21 #2
du skal helt klart købe det nye audigy det er totalt godt, jeg har lige selv købet det.
Avatar billede maxium Novice
16. december 2001 - 21:22 #3
er glad for mit (men mit kort er soundbla... 1024)
Avatar billede fbj Nybegynder
16. december 2001 - 21:31 #4
køb et SB 5.1 det er lidt billigere men der lidt bedre end et 1024, hvorfor skulle man gi det tredobbelte for et Audigy og så kan dte jo det samme som et 5.1
Avatar billede nof Nybegynder
16. december 2001 - 21:35 #5
hvad er fordelene i forhold til den anden løsning?
Avatar billede nof Nybegynder
06. januar 2002 - 12:18 #6
jeg har ikke fået et passende svar og lukker hermed spørgsmålet!