Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
16. december 2001 - 19:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lyd \"samtidig\"

Hej
Umiddelbart efter at jeg skiftede til win2000 pro kunne jeg godt hører lyd fra flere steder samtidg (f.eks. hører musik med winamp og så stadig hører lyde fra websites, icq mv.)

Problemet er at det kan jeg ikke længere efter at jeg har formateret og geninstalleret alt. Nogen forslag til hvad det kan skyldes? og ikke mindst hvordan jeg retter op på fejlen!

/Kenneth
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
18. december 2001 - 16:53 #1
Det lyder godt nok lidt mystisk. Prøv eventuelt at afinstallere alt software/driver til lydkortet og geninstaller det....det kan være det hjælper. Det lyder som der er problemer med \"full duplex\" eller flere kanaler.
Men ellers ved jeg ikke hvad det kunne være.
Go Fornøjelse :o)
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
18. januar 2002 - 11:15 #2
har fundet ud af det, så jeg lukekr spm !!