Avatar billede minipod Nybegynder
16. december 2001 - 18:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mac til pc?

Jeg har director 8 filer på en mac, som jeg gerne vil gemme som en selvkørende præsentation på en pc, kan jeg gemme direkte fra en mac, så man kan køre det på en pc?
Avatar billede jan123321 Nybegynder
16. december 2001 - 18:07 #1
nej ikke som standart.
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:07 #2
Du skal bare sørge for at have efternavnet på (.dir) så kan den køres på både pc og mac!
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:08 #3
Du skal bruge to projektorer! En til mac og en til pc. Men de skal bare bruges som startere, i den forstand at det eneste projektoren skal gøre er, at åbne din directorfil!
Avatar billede minipod Nybegynder
16. december 2001 - 18:09 #4
Tino bh: Kan man så køre den uden Director på pc?
Jeg prøvede nemlig at downloade Director til pc og åbne mac-filerne og gemme dem på pc\'en, men den glemte nogle fotos mv.
Avatar billede minipod Nybegynder
16. december 2001 - 18:10 #5
Hvad mener du med to projektorer? Jeg er ikke helt med?
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:10 #6
ja det kan man!
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:11 #7
Du skal lave en projektor på pc der i første frame åbner din directorfil og ikke andet.
Avatar billede minipod Nybegynder
16. december 2001 - 18:13 #8
Smart, det må jeg prøve. Tak for hjælpen...
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:15 #9
Hvis du feks. har 2 director filer, som kunne hedde:

menu.dir
outro.dir

så siger vi at den første film der skal åbnes er menu.dir! Du opretter en ny film og i første frame, sætter du den til at gå til menu.dir! Du gemmer filen som feks. starter.dir og eksportere r den som projektor og inkludere kun den ene fil (starter.dir)

Det skal du så både lave på mac og pc, så du har to projektorer.

De to andre director filer (menu.dir og outro.dir) skal bare ligge ved siden af projektoren!
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. december 2001 - 18:16 #10
Hvis jeg ikke har forklaret det godt nok siger du bare til, så prøver jeg igen ;)