Avatar billede spacey Nybegynder
06. april 2000 - 18:36 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Modem, argh!!!!!

Jeg har i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14605 spurgt efter drivere til mit interne modem i Win2K, men uden noget resultat.

Så hvis nogen gider kigge på sagen igen, så vil jeg være meget glad.

Findes der derimod ikke nogen drivere til mit modem skal jeg jo ud og købe et nyt, også vil jeg MEGET gerne have oplyst hvilke modems der virker i win2K, og det skal helst være std. modemds som man kan købe her i ballerup.

NB: Der kan gives flere points fra http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14605 .

Mvh. Jens
Avatar billede sjensen Nybegynder
06. april 2000 - 21:43 #1
Har du set efter dem på

http://www.winfiles.com ??
Avatar billede nebakke Nybegynder
06. april 2000 - 21:55 #2
kan være du har forsøgt det, men prøv art installere det med standard driveren, og så bare give det initstrengen atz1, nulstiller til factory default og virker ofte fint med de fleste modems, ellers prøv
at&f+ms=12,1,32000,42000,1,0 for et V90 modem
eller at&f+ms=56,1,32000,42000,1,0
dette gøres i indstilligner/kontrolp panel/phoe and modems/properties/advanced

Men du skal ikek forvente den vilde ydelse da HSP ikke laver de fedeste chipsets på markedet =O)
good luck
eller gofer GVC nemt at skaffe og ret godt udnerstøttet =O)

MVH.
  Nebakke
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2000 - 23:45 #3
Spacey du er ude i et problem, der er andre i samme båd som dig:

  Re: Need HSP 56K Audiomodem Riser drivers for Win2000!!
Re: Need HSP 56K Audiomodem Riser drivers for Win2000!! Need a DRIVER? Click Here! Have you had your Daily Tech News? Try DailyTechNews.com Click here! What if your hard disk crashed today? Backup your data online now & win a digital camera! ...
www.driver-forum.com
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2000 - 23:47 #4
Avatar billede spacey Nybegynder
07. april 2000 - 08:15 #5
Hmm, problemet er at win2K slet ikke vil acceptere det som internt modem :-(
så jeg er mest opsat på at købe et nyt!

Derfor ville det være fedt med nogle hurtige svar, så jeg kan købe det allerede i eftermiddag!

Avatar billede spacey Nybegynder
07. april 2000 - 08:36 #6
Fedt, nu har jeg fået min driver, problemet er bare at ham der sendte den ikke skrev sit nickname i mailen!

Så dig der sendte mig filen, svar lige inde i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14605 .

Og i andre kan få lidt points her som tak for ulejligheden.
Avatar billede spacey Nybegynder
07. april 2000 - 08:37 #7
Hmm, kharder, svar lige!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2000 - 12:47 #8
Ok her er jeg så. Håber du får det til at virke.
Avatar billede butcher Nybegynder
07. april 2000 - 15:22 #9
til sjense, det er det latterligste svar du giver, dem ligger du rundt omkring: Har du set efter dem på

http://www.winfiles.com

Alt kan sq da ikke findes på winfiles, specielt ikke drivers, kan du kun en adrsse og er du bare ude på score billige point....!
Avatar billede spacey Nybegynder
07. april 2000 - 18:27 #10
Kharder, jo tak, de virker fint, det er min win2K'er jeg er på nettet fra nu :-)

Butcher>>> jeg kunne ikke give dig mere ret!!!!