Avatar billede sy Nybegynder
16. december 2001 - 12:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

disko effekter

Hej

Jeg er ved at lave en side til et diskotek, og jeg skal bruge nogle fede effekter, som f.eks. diskolys o.s.v. Håber der er nogle der ved hvad jeg mener.

/sy
Avatar billede sy Nybegynder
16. december 2001 - 12:41 #1
vi prøver igen *G*
Avatar billede lingoman Nybegynder
16. december 2001 - 12:51 #2
Her du tjekket de mange effekter der ligger på http://www.flashkit.com  ?
Avatar billede sy Nybegynder
16. december 2001 - 13:01 #3
Ja men jeg har ikke rigtigt fundet noget jeg kunne bruge...
Avatar billede lingoman Nybegynder
16. december 2001 - 13:04 #4
Prøv lige at beskrive det du søger lidt nærmere. Der er ikke så mange brugere her i weekenden, men de vil alle se din beskrivelse i morgen. Så får du helt sikkert nogle gode foreslag.
Avatar billede gotcha Nybegynder
16. december 2001 - 18:13 #5
Prøv at se effekterne med lyskugler på http://flash.onego.ru/news2000.html :)

Mvh Morten
Avatar billede mat Nybegynder
16. december 2001 - 18:20 #6
gotcha >> Det er pretty damn nice det der.... :)
Avatar billede sy Nybegynder
16. december 2001 - 18:28 #7
ja det er det men jeg ka sq ikke finde ud af at lave sådan noget
Avatar billede lingoman Nybegynder
16. december 2001 - 18:35 #8
Hvis du finder den ønskede effekt kan vi godt hjælpe dig med at rekonstruerer den
Så skal du kun skrive et direkte link til siden med effekten
mvh geo
Avatar billede gotcha Nybegynder
16. december 2001 - 18:49 #9
Du kan downloade kilderne på http://www.flashkit.com/cgi-bin/movies/search.cgi?query=lightball eller http://www.flashkit.com/cgi-bin/movies/search.cgi?query=light (som jeg ser det, så er kuglerne bare en animation med en lyskugle og farver, hvor han har kopieret den et par gange og tilføjet en alfa-effekt)
Avatar billede sy Nybegynder
16. januar 2002 - 19:37 #10
Ok nu er det godt nok et stykke tid siden jeg åbnede det her spm, men vil gerne lige tilføje nogle ting. Det er fedt med de der kugler der, men jeg har også brug for noget lys måske lys kegler, eller bare nogle effekter der har med disko-lys at gøre. Uden det vel at mærke er lyskugler.

/sy