Avatar billede bodeadly Nybegynder
15. december 2001 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Window2000 BackupGuide

Hej alle Eksperter
Jeg har lige skiftet fra windows98 til windows2000 og føler mig igen på bar bund hvad angår advanceret brug. Mit problem er at hvergang min maskine bliver startet op starter en BackupGuide, og den vil jeg meget gerne slå fra....Hvordan gør jeg det. Jeg har surfet Eksperten.DK rundt på nogle af de andre svar og har fundet filerne i start progammet med Msinfo32 men kan ikke slå dem fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2001 - 20:42 #1
så prøv at gøre det med msconfig.exe - det kan det samme
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2001 - 20:42 #2
:)
Avatar billede bodeadly Nybegynder
15. december 2001 - 20:54 #3
Hej
Stien MSconfig eksistere ikke på min computer. Er det min installeret version af windows2000 eller er den ikke under windows2000.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. december 2001 - 11:20 #4
MSConfig eksisterer ikke under W2K. Kun win98 og ME. Dog kan du kopiere programmet fra W98, og bruge den med noget besvær under W2K (har jeg hørt).

Jeg bruger i stedet programmet StartUp Organizer, der kan det samme, men virker fuldt til W2K også.

Du kan finde den nyeste version på: http://www.metaproducts.com/mpPS.html

Men ellers ligger sådan et link enten i \"startup\" folderen eller et bestemt sted i Registrerings databasen. Jeg kan godt finde stedet for dig, men det er mere \"sikkert\" og overskueligt at bruge startup organizer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 11:21 #5
kopier msconfig.exe over i system32 så virker det. Kommer med en fejlmeddelelse, men den skal bare ignoreres :)
Avatar billede bodeadly Nybegynder
17. december 2001 - 12:45 #6
tusinde tak for svarerne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. december 2001 - 13:00 #7
Takker for points...