Avatar billede ultik Nybegynder
06. april 2000 - 12:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sådan noget #!"¤%#¤%"

Hej !

Så får man endelig sin side op, og skal til at fikse nogle små bugs, man har brugt tid på at alle browserne kan se den selvfølgelig, og hvad så, jo, så udkommer Netscape 6 PreRelease...........

Og duer siden ? NEJ.........

Nogle gange kan fremskridten være RET irriterende.......
Avatar billede ultik Nybegynder
06. april 2000 - 12:33 #1
Den nye Netscape ser ellers ret sej ud, og understøtter faktisk A:hover CSS, ( YIPEE !! ).....
Avatar billede snowball Novice
06. april 2000 - 12:49 #2
Det er jo kun en Prerelease, så der er jo håb for at den/de bug(s) der gør at din side ikke bli'r vist korrekt, er blever rettet i den færdige udgave !

Snowball
Avatar billede ultik Nybegynder
06. april 2000 - 13:50 #3
ja, men da jeg har da fået det indtryk, at HTML / CSS delen er færdiglavet........................
Avatar billede olebole Juniormester
07. april 2000 - 00:55 #4
<ole>
Hvad er det, du ikke kan få til at funke?
</bole>
Avatar billede jfbm Nybegynder
12. april 2000 - 23:11 #5
Jeg har også problemer med hjemmesider i netscape 6 pr1, men jeg tar det nu ikke så højtideligt endnu.. før jeg ser en færdig version.
Avatar billede ultik Nybegynder
13. april 2000 - 14:15 #6
tjek http://www.qcom.dk, der er kommet en ekstra celle i bunden........ Måske skulle jeg kigge koden efter, og optimere det table siden består af !