Avatar billede cheater Nybegynder
15. december 2001 - 16:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave Midi om til wave

Jeg har noget midi lyd, som jeg gerne vil lave om til .wav... - hvilket program skal jeg bruge, og vil jeg stadig drage fordel af mit soundblaster AWE 64... - mht midilydens kvalitet...?
Avatar billede prodic Mester
15. december 2001 - 16:03 #1
Avatar billede cheater Nybegynder
15. december 2001 - 16:05 #2
og den bruger lydkortet...?
Avatar billede prodic Mester
15. december 2001 - 16:24 #3
Den konverterer midi\'en til wav - mener ikke den skal bruge lydkortet for at lave det lille nummer.
Avatar billede cheater Nybegynder
15. december 2001 - 16:34 #4
well... - den bruger lydkortet... - dvs. at lyden bliver bedre, så du får dine pts... - takker...
Avatar billede prodic Mester
15. december 2001 - 16:38 #5
Tak for pointene - glæder mig, at det virkede.