Avatar billede cyber24 Nybegynder
15. december 2001 - 14:34 Der er 15 kommentarer

Serialnummer til Yuri\'s revenge?

Jeg har købt Yuri\'s revenge, men når jeg skal spille med en af mine venner over netværk, som også har installeret spillet fra min cd skriver spillet at vi har det samme serialnummer og at vi ikke kan spille.
Er der nogen der har et andet serialnummer?
Jeg har købt det ordiginale så jeg mener ikke det er forkert at få et andet serial, det er jo plat at man skal købe 2 spil for at spille over netværk!!
Avatar billede darkside Nybegynder
15. december 2001 - 14:36 #1
Du får ikke et serialnummer her, læs reglerne www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede darkside Nybegynder
15. december 2001 - 14:37 #2
Taget fra www.eksperten.dk/info_regler.phtml ..
<snip>
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
</snip>
Avatar billede riversen Nybegynder
15. december 2001 - 14:37 #3
nej, det er ikke. En licens per installation. Og iøvrigt 60 point = svært spørgsmål!!!
Avatar billede tolleboy Nybegynder
15. december 2001 - 14:38 #4
har du en e-mail man kan kontakte dig på????
Avatar billede cyber24 Nybegynder
15. december 2001 - 14:38 #5
okay lukker sp.
Avatar billede cyber24 Nybegynder
15. december 2001 - 14:38 #6
34654
Avatar billede cyber24 Nybegynder
15. december 2001 - 14:39 #7
min email er and.k.hansen@jubiipost.dk
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2001 - 14:45 #8
Hvis i bruger points som betaling for noget som er foregået over email, vil i begge blive anmeldt, points må kun blive brugt til spørgsmål hvor løsningen/svaret er tilgængeligt for alle... Så er i advaret...
Avatar billede tolleboy Nybegynder
15. december 2001 - 14:50 #9
Der er nok en der får ondt i røven hva???

Men for mig kommer det ikke an på point...

Dessuden kan jeg støtte og sige at ekspertyen kun bruges lovligt!!!

Men hvad jeg skriver i mail til ham kan I være ligeglad med...

I ved ikke om det var et link, serienummer, tilbud, eller invitation han fik!!!

Så tag det roligt!!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
15. december 2001 - 14:52 #10
Stadigt, for du point for det her spørgsmål bliver du og den anden bruger slettet...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2001 - 15:05 #11
tolleboy>> Hehe, jaja, så siger vi jeg har ondt i røven, det skal du da være velkommen til at tro..

Og ja, jeg kan, og jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad du skriver i en mail til ham, siger bare at i skal passe på med at bruge points til at kvittere med...
Avatar billede tolleboy Nybegynder
15. december 2001 - 15:10 #12
Jeg vil ikke have point for snyd, og jeg vil skide på pojnt, for det er ikke derfor jeg er her!!!

Desuden, så er det ikke mig det syre hvordan og hvem pointene skal gives til!!!!

Hvis jeg allerede havde skrevet serie til ham, så burde min konto vel allerede slettes!!!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2001 - 15:15 #13
tolleboy>> Så lad være med at ta\' indlægget som var det skrevet direkte til dig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2001 - 20:53 #14
Kommentar fra cyber24
15/12 2001 14:38:29    okay lukker sp.

HALLOOOOOOOO???????
Hvorfor skrive det hvis man ikke gør det???
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. januar 2002 - 20:34 #15
LUK SPØRGSMÅLET - NU!!!