Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
15. december 2001 - 09:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flottere? Bedre? Hvad synes I nu?

Ja, nu har vi opdateret www.letitbe.dk .
Nu vil vi gerne høre jeres mening om den.
Er den blevet bedre?
Hvad kan vi gøre for at gøre den bedre?
Er designet ok?

Med venlig hilsen
www.letitbe.dk
Avatar billede tolleboy Nybegynder
15. december 2001 - 09:54 #1
Fedt dessign... Faktisk rigtigt cool opbygning... Men menuen er måske stadig lidt traditionel....
Avatar billede kane Juniormester
15. december 2001 - 10:08 #2
din menu rykker sig når man trykker på privat.
Damen er fed, resten er lidt tamt, og så er den for \"sort\".
Avatar billede webben Nybegynder
15. december 2001 - 10:22 #3
Hmmmm, det ser da heller ikke for godt ud når du holder musen over en af dine links i menuen... prøv evt. med noget farve skifte som ikke skifter for langt væk fra den originale farve :)
Avatar billede resten Nybegynder
15. december 2001 - 10:30 #4
Ja jeg synes den er perfekt som før og har ikke noget ris desvære *ss* nej den er perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2001 - 18:13 #5
Farverne er alt, alt for isnende kolde. Det skæmmer dit site så meget, for man føler sig ikke velkommen.
Der er for meget sort farve på siden, det gør den lidt kedelig.
Damen til venstre er meget fed, men som sagt for kold og neon-agtig.
Hover-effekten på de mange links er dårlig og bør laves helt om!
Det er fedt nok, at chart-dimsen er blurret en hel del, men efter min mening burde den helt væk!
Jeg går ud fra, det er nødvendigt med alle de reklamer, men de forstyrrer en hel del. Det må være muligt at kunne finde en lidt smartere måde at placere dem på i det mindste!
Logoet oppe til venstre og forsidens overskrift er næsten ikke til at få øje på, og det samme med selve skriften. Den skal gøres større og have bedre samspil med de andre farver!
De mange streger og firkanter deler siden meget op, de skal i hvert fald ikke være så fremtrædende!
Og til sidst skal det lige siges, at det er meget ærgerligt, siden får en scrollbar på i IE5 med opl. 1024*768, da den sagtens kan undgås!

Konklusion: Der skal arbejdes på at gøre siden mere indbydende!
Karaktér: 4 ud af 10!
Avatar billede empty2 Nybegynder
16. december 2001 - 17:22 #6
Jeg vil godt give ros for selve designet er meget flot bygget op.....
MEN der er altid et men, der mangler noget på selve siden det er som om der er lidt koldt og forladt, der mangler noget som vække en til live...
Nå man kommer ind på start siden, er der ikke noget der siger kom indenfor, det er ligesom alt er i slowmotion... Der skal noget mere til.....

Noget mere grafik selvfølgelig ikke alt for tungt men det er det jeg synes....

Eller meget godt...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 17:11 #7
OK, så du kan sagtens bruge empty\'s 9 linjer, men kan slet ikke bruge mine 15?
Det er for dårligt, at man ikke belønner folk, der har gidet at tage et kig på éns site og brugt tid på at skrive nogle linjer om det. I det mindste kan man da give 0 points som en tak for den tid, man har brugt på at hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 17:11 #8
Altså: Acceptere svaret, men kun give 0 points.
Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
15. januar 2002 - 18:38 #9
Ups. Det må du undskylde, jeg er ikke helt klar over hvad jeg har lavet. Jeg skal lige ind i det her. Bruger der kun en gang i mellem. Men undskyldninger er der nok af.
Undskyld.
Og ps. så kunne jeg bedst bruge dit, bare så du ved det phoenixy. tak, og undskyld
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2002 - 15:38 #10
Det er helt fint så! :)
Jeg var egentlig også bare ude efter en erkendelse! Der er nemlig kun meget få, der indser deres fejl, her på Eksperten efterhånden.
Men rart at se, at der er en i hvert fald! ;)