Avatar billede kfb Nybegynder
05. juni 1999 - 17:04 Der er 11 kommentarer

Kan ikke sende vedhæftet filer

Jeg har fået et problem med hensyn til at sende en mail hvor jeg har vedhæftet  et billede, baggrund, lyd eller andet.
Mit modem mister forbindelsen.

Hvad er der galt?

Lars P
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 17:08 #1
Download et keep a live program fra http://www.sharware.com
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 17:09 #2
Det minder godt nok om fake det her spørgsmål. Er det ikke det, så får du lige 250 point tilbage når du acceptere dette svar jeg finder lige en adresse hvor du kan downloade det program 2 sek.
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 17:11 #3
Det som der sker at du ikke har konstant trafik på linjen, når der så ikke sker noget har du med stor sansyndlighed sat din internetforbindelse op til at den skal lukke ned.

Du kan downloade et program fra http://www.shareware.com som laver konstant trafik på din linje så den ikke dør ud.
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 17:13 #5
Fra overstående url, kan du hente det software der skal til for at ikke din forbindelse går ned.

God fornøjelse...
Avatar billede kfb Nybegynder
06. juni 1999 - 09:44 #6
Hvad for en af dem skal jeg hente.

Der er mange filer.

Australia
  sconn22.zip 1098 K
ftp.iniaccess.net.au

sconn22.zip 1098 K
ftp.tas.gov.au

sconn22.zip 1098 K
sunsite.anu.edu.au

Lars P

Avatar billede sisa Nybegynder
07. juni 1999 - 17:13 #7
Slå op i din modem manual og find den initialiseringsstreng der deaktivere din inaktivitetstimer \TO el. S30=0 eller S19=0 og tilføj %C0 så behøves du ikke bekymre dig mere.
Avatar billede daiz Nybegynder
10. juni 1999 - 22:13 #8
Det har mit modem også engang gjort, det var fordi mine mails var for store til at blive sendt i de "pakker" modemet sender til serveren.
Mit problem var dog modsat - jeg kunne ikke hente mine mails - den fyldte også 35 MB ;))

Jeg fik denne information fra TeleDanmark (min udbyder), så den skulle være OK

Daiz
Avatar billede cybles Nybegynder
10. juni 1999 - 22:18 #9
Hi Kfb

Det er lige meget hvad for en du vælger det er de samme filer bare fra forskellige steder.
Avatar billede sisa Nybegynder
12. juni 1999 - 15:09 #10
Har du prøvet mit forslag det virker 90% sikkert.
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 02:50 #11
this is bull.... Du skal sætte servertimeout op til 5 minutter under funktioner->konto->egenskaber for konto->avanceret->servertimeout.

SISA: TDK ansat? \T0 virker IKKE når det er denne slags timeout det handler om. Det, der laver fejlen, er IKKE selve forbindelsen, men serveren. :-)

PS: gimme point.. :-))))