Avatar billede toasten Nybegynder
15. december 2001 - 01:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

vurdering og rettelser

Jeg ville bare høre hvad I syntes om det her site jeg har lavet.
http:/www.KrabbeJohn.subnet.dk

Desværre er det ikke helt færdigt endnu, men vil gerne vide hvad I syntes om den, hvad I syntes jeg skal lave om og om der evt. er nogle ting der skal rettes!

/Lars
Avatar billede toasten Nybegynder
15. december 2001 - 01:14 #1
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. december 2001 - 01:28 #2
Noget blandet indtryk.

Flashen er godt lavet med korrekte mouseovers osv. Men det ser ikke rigtig ud til at du bruger noget der gør flash nødvendigt.

Der er stort eftertryk på navnet \'Krabbe-John\' (enkeltperson). Men samtidig siger siden at den tilhøre 1x (en gruppe).

infgangssiden laver en popop hvor alle links igen laver popops, det bliver lidt rodet efterhånden. I afstemninger skulle man i tredie popoplag før man kom til et link der loadede i samme side

gør linket \'fyr den af >>\' andet end at loade samme side i et nyt popop?

du håndterer de sort/hvide effekter godt. for lidt indhold og formål

mvh JakobA
Avatar billede 2cool Nybegynder
15. december 2001 - 01:47 #3
10 point ud af 10 for \"KRABBE IN SPACE\" - sjovt spil!! Du er hermed ansat hos mig til at lave flash :)
Avatar billede toasten Nybegynder
15. december 2001 - 12:54 #4
Krabbe-John er navnet på siden pga. det er vores egen lille maskot ;]
Avatar billede cathallo Nybegynder
15. december 2001 - 22:56 #5
KRABBE IN SPACE-> der er lidt problemer når man passerer level 150, det presser vist et eller andet, hovderne kommer ud i mega klumber, og når man så affyrer et enkelt skud, stiger man 4 levels
Avatar billede toasten Nybegynder
16. december 2001 - 23:22 #6
jeg kunne godt tænke mig noget rigtig kritik... altså mht. designet og hvad jeg kunne gøre bedre
Avatar billede toasten Nybegynder
21. december 2001 - 11:43 #7
blah blah