Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
14. december 2001 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skifte ip adresse i win2000 pro, med lille program?

Jeg har på min bærbare det problem at jeg altid skal ind og skifte ip nummer når jeg sidder hos en kunde.
Det er også ok... men det var bare smart hvis der var en smart måde at komme tilbage til mit hjemmenetværks adresse.

Jeg har lige prøvet at eksportere de filer fra registreringsdatabasen som indeholdt mit ip nummer og subnet. Nogen der ved om jeg bare kan rette der, og så importere sådan en reg fil, og ellers lave en reg fil til de netværk jeg oftest besøger?
Avatar billede anegry Nybegynder
14. december 2001 - 22:42 #1
Du skal oprette flere profiler på din pc.
Så når du starter din pc skal du vælge en profil.
Jeg har selv 3 profiler på min pc.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
14. december 2001 - 23:36 #2
hmm men så skal jeg jo kopiere min profil hvis jeg gerne vil ha det samme på dem alle, og jeg ændre det et sted.
Men ok det er selvfølgelig en løsning...
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. december 2001 - 00:28 #3
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. december 2001 - 10:14 #4
Det jeg skal bruge, er noget jeg bare kan placere på skrivebordet.
I windows 2000 kan man jo ændre alle de der ting uden at skulle genstarte.

Jeg tror bare selv jeg fusker lidt med registreringsdatabasen.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
06. januar 2002 - 00:31 #5
ok, min løsning er en notepad fil på skrivebordet med de ip numre jeg skal bruge :)

Men tror nu stadig på man rimelig nemt selv kunne eksportere hele reg. databasen.
Ændre IP nummer og så ekspotere igen og lave en file compare..