Avatar billede obiwanscape Nybegynder
14. december 2001 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mp2 format ind i premier

hvordan får jeg et mp2 format ind i andobe premier
jeg har prøvet ligos, plugin men det er kun til export....

obi
Avatar billede cgleerup Nybegynder
17. december 2001 - 08:38 #1
prøv at omdøbe filen til at hedde .mpg !
Avatar billede obiwanscape Nybegynder
17. december 2001 - 10:33 #2
det har jeg prøvet, det æder den ikke
Avatar billede cgleerup Nybegynder
20. december 2001 - 16:11 #3
så skal du downloade en freeware decompressor.

det skyldes at man i mpeg, hele tiden refferere til det froegående billede, og derfor er det ikke alle programmer der acceptere redigerings i disse filer, da man på den måde vil fjerne det foregående billede - og altså ødelægge filen!

Men nogle programmer kan, og i dit tilfælde skal du bare finde en freeware decompressor!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
21. december 2001 - 11:34 #4
Så prøv at omdøbe til .m2v eller at konvertere den i et andet program. eventuelt tmpgenc der ligger på www.tmpgenc.com, som en trial!