Avatar billede maryann Nybegynder
14. december 2001 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Partition forsvundet

Efter at mine drenge har spillet på min PC er den ene partition forsvundet.

Jeg har en 13,6 GB Maxtor harddisk og kører Win ME. Mit C drev er 2 GB og D drevet er nu forsvundet, så CD Rom drev nu hedder D. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede zhark Nybegynder
14. december 2001 - 20:35 #1
Hvad siges der når du booter på en start disk, evt. kører f.disk?
Avatar billede lord_selmer Nybegynder
14. december 2001 - 20:47 #2
Du skal skaffe dig et nuttet lille program som hedder Partition Magic... helst den nyeste version. Dette program kan hjælpe dig med at skaffe dig din partition tilbage, evt lave en hel ny, uden at du mister dine data og skal genindstallere din computer.
Avatar billede maryann Nybegynder
14. december 2001 - 21:13 #3
Vi har netop oprettet en ny partition via fdisk så problemet er nu løst. Og C drevet blev heldigvis ikke formateret.

Og ja Partition Magic er et genialt program - men også dyrt!
Avatar billede maryann Nybegynder
14. december 2001 - 21:15 #4
Jeg havde oprettet dette spørgsmål for min storebror, og da det egentlig var mig der hjalp med at få det i gang igen, synes jeg det var fair nok at jeg fik de points tilbage igen.