Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 19:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ADSL

Hej

Jeg har Orange ADSL 512*128. Hvis jeg bare lader PC\'en stå tændt online i et stykke tid går den af nettet, hvordan gør jeg så det ikke sker, jeg kører Win XP PRO?
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 19:57 #1
Prøv evt. at opgradere dine drivere til bundkortet. Havde et lign. problem i Win 2K hvor det hjalp på det.

/Manhatten
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 20:00 #2
Manhatten :Jeg har den nyeste BIOS til mit bundkort.
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 20:03 #3
Tænkte nu også mere konkret på drivere til USB porten.
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 20:04 #4
Men du må godt lige forklare lidt mere om dit problem for jeg har også et problem med min forbindelse.

Hos mig er begge dioder stadig tændte på mit modem men kuløren på det medfølgende diagnosticeringsprogram skifter til gul hvor det burde være grønt og jeg skal genstarte for at komme på nettet igen.

Skal nok sige til når/hvis jeg finder en løsning på det hvis det er samme prob. du har med det.
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 20:30 #5
De er ikke rigtig så meget at forklare, modemet lyser som det skal, den går bare ofline, jeg kan først se det når jeg prøver at skifte internet side fordi så begynder den at etablere forbindelse
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 20:30 #6
Kan du få forbindelse igen uden at genstarte din computer?
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 20:33 #7
ja
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 20:36 #8
Det kan også være inde ved Orange eller en fejlkonfiguration et eller andet sted. Prøv evt. lige at ringe til deres support og gennemgå din konfiguration med dem. Nummeret er 82333333
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 20:39 #9
manhatten : Okay jeg ringer imorgen. Lige nu er jeg for træt. Tak for hjælpen :)
Avatar billede manhatten Nybegynder
14. december 2001 - 20:41 #10
Så lidt da. Håber det løser problemet.
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
16. december 2001 - 11:42 #11