Avatar billede fjensen Nybegynder
14. december 2001 - 15:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kører ikke ordentlig

Min me kører ikke godt - jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt
når jeg kører msconfig finder jeg flg. der starter op
samtidig med me
er der nogen af disse jeg kan undvære og hvad betyder de

LoadPowerProfile

BCDetect

SystemTray

*StateMgr

SSDPSRV

Machine Debug Manager

TaskMonitor

Er der nogen af dem der IKKE må fjernes

Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 15:31 #1
Windows ME kan ikke køre godt, det kan ikke lade sig gøre!!!!
Avatar billede hojben Novice
14. december 2001 - 15:32 #2
måååååske din \"Machine Debug Manager\"... lyder mest af alt som noget deep-programmør noget...
Avatar billede fjensen Nybegynder
14. december 2001 - 15:33 #3
det er da en påstand
Avatar billede fjensen Nybegynder
14. december 2001 - 15:34 #4
altså fjerne eller ej??
Avatar billede nhb Nybegynder
14. december 2001 - 15:40 #5
skrift til noget andet win 98se win2000 winxp. winme ligge som nummer 1 i de 10 meste it fiaskoer. men jeg ved godt at dette ikke er noget svar. :)
Avatar billede jefa Nybegynder
14. december 2001 - 15:55 #6
Machine Debug Manager http://www.pcforrest.freeserve.co.uk/mdm.htm hvorledes det fjernes
Avatar billede jefa Nybegynder
14. december 2001 - 15:56 #7
Har du kørt windowsupdate, det hjalp på mig.
Avatar billede joshua Nybegynder
14. december 2001 - 18:17 #8
gregers - det er noget sludder. Jeg har kørt med ME siden den kom og har aldrig haft problemer. Kører faktisk bedre end 98.
Jeg kender ikke funktionen af de programmer du nævner, men de står også i min liste.
En mulighed er jo at installere igen - hvis du ikke har prøvet det.

Hilsen
Joshua
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
16. december 2001 - 01:10 #9
Hvor lang tid har du kørt WinMe ? år / måneder
Avatar billede joshua Nybegynder
16. december 2001 - 01:41 #10
Prøv at se hvad jeg skriver !!
Avatar billede carstengp Nybegynder
16. december 2001 - 01:57 #11
Da det alligevel er blevet til et ME elske/havde forum, vil jeg lige sige at Microsoft anbefaler at man tjekker om ens hardware er kompatibelt med ME. Altså fremstillet i nyere tid.

Jeg havde også mine kvaler med ME da jeg ville installere den på min AMD K6-2 350Mhz og 128 RAM. Men den maskine er også ved at være losseplads-gods. Min nye maskine har ingen problemer med at køre ME.

Så jeg kan kun sige at alderen på udstyret har meget at sige. Og jeg synes ME er et udemærket program.

Der er mange, som dømmer på forhånd. Jeg kender mange, der siger at ME er noget lort, skønt de aldrig har haft det i deres maskine.

Hvis i hader ME så meget, hvad F... laver i så i dette forum? - spør\' bare!

OG NU TIL DIG, FJENSEN:

Prøv at skrive regedit i kør menuen. i DENNE COMPUTER/HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/CURRENT_VERSION/RUN kan du se, hvilke ting, windows starter op.

Du må ikke slette:

Load Power Profile
PCHealth
ScanRegistry
SystemTray
TaskMonitor

herudover ligger der sikkert et par programmer, som f.eks A/V software eller musedriver. Dem kan man som regel kende ved at der står en sti: c:/programmer... osv. Tjek om nogle af de stier fører til programmer, som du kan undvære.

Carsten
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:53 #12
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk