Avatar billede mforby Nybegynder
14. december 2001 - 13:42 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

Hurtig og dygtig freelance ASP programmør søges

Vi skal bruge en dygtig ASP programør til forskellige bestående og nye database/hjemmeside opgaver.
Hvis du er den rigtige, vil der løbende være opgaver som skal løses.
Send os lidt om hvad du kan og hvad du har lavet (gerne med reference)
Kontant afregning efter aftale.
skriv lidt om hvad du kan og hvad du har lavet.

skriv til
asp@e3.dk
Avatar billede mforby Nybegynder
14. december 2001 - 13:43 #1
Jeg glemte at tilføje, at det haster....
Avatar billede keysersoze Guru
14. december 2001 - 13:50 #2
har sendt lidt...
Avatar billede jaller Nybegynder
14. december 2001 - 14:57 #3
Jeg har også sendt en mail .......
Avatar billede themann Nybegynder
14. december 2001 - 23:27 #4
tror i ikke også at i skulle få lavet et redesign af jeres hjemmeside..? den er brutalt grim!!

--
themann
Avatar billede mforby Nybegynder
15. december 2001 - 13:36 #5
>themann< - nu kan jeg ikke se hvad din kommentar har med sagen at gøre så hold dig venligst til emnet hvis du er interesseret!
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. december 2001 - 13:52 #6
fuck hvor er i dyre.

hvorfor fanden skal det koste 75 kr at få jeg til at gøre sådan man ikke skal skrive www foran domænet???
Det er en spørgsmål om konfigurering af jeres EGEN dns server!
Avatar billede jaller Nybegynder
16. december 2001 - 13:24 #7
Hmmmmmmmmmmm

Du skriver at det haster ...

Hvorfor hører man så ikke noget, når man sender en mail til Jer ???
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2001 - 13:34 #8
heh... det er jo weekend ;)
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 08:15 #9
Fup firma ...
Avatar billede mforby Nybegynder
17. december 2001 - 10:28 #10
Som keysersoze ganske rigtigt skriver - der har været weekend, men i hører fra os i løbet af i dag eller i morgen.
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 11:12 #11
themann >> Det er ret sørgeligt, men de har lige fået et nyt design. Jeg havde en aftale med dem om at jeg skulle lave et design til dem og da jeg ville aflever det, kendte de mig pludselig ikke. Og jeg havde stjålet designet..... Så mit råd til alle der gerne vil tages seriøst er og holde sig allerhel.... langt væk fra dette spm.

Det er ikke mig og svine nogle til på denne måde, men jeg er blevet snydt så groft at jeg laver en undtagelse....

---- Staz ----
Avatar billede mforby Nybegynder
17. december 2001 - 11:45 #12
Til Staz løgnagtige påstande - så kan det bevises, at han forsøgte flere måneder efter at han havde henvendt sig og UDEN nogen aftale med os om nyt design, at gøre sig til designer for et site som vi på det tidspunkt havde modtaget andetsteds fra ca. 1½ måned før Staz dukkede op og forsøgte at slå plat på andres arbejde !!!! - lad det stå helt klart, vi har på intet tidspunkt truffet nogen aftale med ham om, at lave et nyt design!!! og vi ønsker heller ikke at have noget med ham at gøre!
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 13:31 #13
Sidste gang vi snakkede sammen havde du aldrig hørt om mig før, men nu har jeg haft henvendt mig, hmm.....

Og hvis jeg har stjålet det design så skal jeg meldes, så hvis du lige vil bede din ven, som du påstår har lavet designet, om at kontakte mig eller ligge et spm. her så vi kan få den sag ud af verden.

Hvis du tilstår nu at det er mit design og vi har snakket omkring et design til dkwebonline så slipper du med en advarsel, men bliver du ved og påstå at jeg stjal et design og vi aldrig har lavet nogle aftale gør jeg en sag ud af dette.

Men hvis det er din ven som har designet så lad en 3 person se psd filen og lad os få afgjort dette.

Jeg tror folk her på eksperten ved hvad jeg står for og derfor vil jeg ikke have en påskyldning som den til og hænge over hovedet på mig.

---- Staz ----
Avatar billede mforby Nybegynder
17. december 2001 - 14:23 #14
Hvornår har vi \"snakket\" sammen????? - der må vist være et brist i din hukommelse.
Men for at få denne diskussion tilendebragt, kan det omtalte design ses på www.e3.dk og så kan det jo være, at der er en læser kan genkende det og sætte mig på sporet af, hvor det nu er, at dette  design kommer fra? - er det fra den nye WindowsXP at jeg har set det eller...???
Og desuden er det ikke \"min ven\" som du så smukt omtaler ham som har sendt mig det, men jeg kender ham! - men det er ikke helt det samme som, at han nødvendigvis er \"min ven\" ...
Uanset hvad folk på eksperten ved om hvad du står for - tjah, nu kan de jo selv danne deres egen konklussion - og husk lige på, at jeg jo ikke kunne bruge designet....UANSET om det er dig eller en anden som har lavet det!!
Jeg beklager, men jeg har væsentlig mere vigtigere ting at tage mig til, end at diskutete med dig her hos Experten om et design som jeg jo som sagt alligevel ikke ønskede at bruge!
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 14:48 #15
Hør her. Denne diskution fører ingen steder, men jeg vil have et rent svar.

Har du modtaget dette layout af mig eller af din såkaldte bekendte ?

Hvis det ikke kommer fra mig er jeg meget interesseret i og få en e-mail eller et Tlf. på vedkommende. Hvis du ikke vil lægge disse oplysninger her kan du sende dem på staz@ofir.dk

---- Staz ----
Avatar billede mforby Nybegynder
17. december 2001 - 15:28 #16
Hvad får dig til, at tro at du kan få nogen hjælp fra mig, når du i den grad forsøger at svine mig til med dine løgnagtige beskyldninger!!!????
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 15:32 #17
\"Nogle hjælp fra dig\". Jeg vil ikke have hjælp, jeg vil have svar. Hvis du er så sikker på at det ikke er mit design kan det ikke være så svært og komme med en konkret holdning til hvem fan... der så har lavet det.

---- Staz ----
Avatar billede cmk30 Nybegynder
17. december 2001 - 15:34 #18
Hallo!

Jeg har fulgt lidt med i jeres diskussion!

Og det sidste indlæg fra >>staz 14:48:53 Er da bare en løsning på jeres lille problem!

Så >>mforby hvorfor ikke bare give >>staz det tlf.nr eller mail på ham du har fået designet fra?!!!

/cmk30
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 15:47 #19
Jeg vil forslå at du følger med her:

http://www.eksperten.dk/spm/147712
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2001 - 08:13 #20
Når du har læst dette så sig om du stadigvæk fastholder din mening. Hvis du gør, ser jeg ingen anden udvej end og frigive navnet.

Men det eneste jeg forlanger er en uforbeholdt undskyldning og indrømmelse af at designet tilhører mig. Andet forlanger jeg ikke.....

Hvis der ikke er faldet et svar her, eller på min mail, inden i morgen kl. 12.00 bliver dit navn frigivet. staz@ofir.dk

Til alle andre i dette spm. jeg vil gerne bede jer og holde navnet hemmeligt for de experter som har svaret i det ovenstående spm. Tak.

---- Staz ----
Avatar billede mforby Nybegynder
18. december 2001 - 08:48 #21
Nu skal du passe temmelig meget på, for jeg har intet med om det er dit eller nogen andens design og jeg er også bedøvende ligeglad for som jeg tidligere har skrevet til dig, så er jeg overhovedet ikke interreseret i at anvende det!

Det er ikke MIG som du skal beskylde for, at have kopieret dit eller en andens design!!!

Og skulle du alligevel, til trods for dette, alligevel offentliggøre mit navn skal jeg garanteree dig for, at hele vor korrespondance for 1½ måned siden vil blive offentliggjort med dit navn etc. så folk kan se hvad der reelt er sket ! og det vil ikke være til din fordel jvnf. hvad du skriver på: http://www.eksperten.dk/spm/147712
Avatar billede mforby Nybegynder
18. december 2001 - 09:08 #22
For at få stoppet denne debat har jeg nu henvendt mig til http://www.ophavsret.dk/ for at få denne sag belyst korrekt da jeg på ingen måde kan se, at det er mit problem om to designere ikke kan blive eninge om, hvem af dem som har lavet et design om hvem der ikke har - og jeg skal hverken bevise eller undskylde noget i den retning og specielt ikke når jeg på intet tidspunkt har ønsket at gøre brug af det!!
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2001 - 09:17 #23
Hør her. Jeg er også bedøvende ligeglad med om du bruger designet eller ej. Jeg vel bare gerne have navnet, nummer, e.mail på ham du mener har lavet det design.

Jeg vil ikke have beskyldninger på mig omkring at jeg har hugget et design. Derfor er det vigtigt for mig og få denne sag ud af verden.

Jeg er ikke interesseret i og svinde dig til på nogle måde, men den måde som du har valgt og håndter denne sag er under alt kretik. Derfor vil jeg gerne nede denne sag hurtigst muligt, men stadigvæk have  retten til designet. Så hvis jeg får det navn, er du ikke involveret mere.....

---- Staz ----
Avatar billede mforby Nybegynder
18. december 2001 - 09:29 #24
Hvis du ønsker at få navn etc. på vedkommende, bedes du venligst henvende dig til din advokat for at få en kendelse på, at jeg skal udlevere en andens identitet! - du har nemlig INGEN ret til, uden en dommerkendelse, at forlange den slags !!! men det skal du nok få at vide mere om nu, hvor jeg har modtaget svar fra den juridiske afdeling hos Ophavsret!
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2001 - 09:43 #25
Kan vi ikke kører dette spm. vidre i http://www.eksperten.dk/spm/147712 så de andre her kan følge med i hvad der sker.......
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2001 - 09:58 #26