Avatar billede majbrit Nybegynder
05. april 2000 - 15:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP & Frontpage

hvor kan jeg få alt at vide om ftp via frontpage
Avatar billede hojben Novice
05. april 2000 - 16:02 #1
hos MS
Avatar billede manon Nybegynder
06. april 2000 - 06:41 #2
Hej majbritt

Hvis din server understøtter Frontpage extentions, gør det det på følgende måde:

Med fp 98 ( jeg kender ikke 2000) kan du hente/importere hele/dele og uploade websites.

I frontpage explorer klikker du på filer>import - nu kan du så vælge om det skal være local eller fra nettet.

Men jeg vil anbefale et ftp program til upload.

Fp har sine fordele men såsandelig også ulemper. Efter 3 års erfahring med fp bruger jeg stadig ftp til upload. Der er kun én gang hvor jeg har set fp kører 100% korrekt, og det var på et fphotel, dvs at internetudbyderen laver serveren om, således at fpprogrammet kan tale direkte med serveren og hvor du kan redigere online med det du måtte have på hotellet. Cybercity tilbyder det til sine kunder, men så koster det også kassen. (jeg bruger det ikke personligt)

Et godt alternativ til fp er Dreamweaver.

Håber du fik nogle svar - ellers må du definere dit spm igen :-)

Ellers skal du bruge "ws ftp 95".

En brugervejledn. finder du på http://www.manon.dk