Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 21:50 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike

Hej

Er kan man ikke spille CS (Counter-strike) når man køre Win XP pro , eller er der noget galt med min PC? Når jeg prøver at opdatere serverne i CS går der lidt tid hvor der bliver opdateret MEGET langsomt og så til sidst så stopper CS med at reagere. Hvad gør jeg?

Jeg har en PIII 1,1 GHz, 320 SD-RAM, og et gammelt onboard grafikkort, Orange ADSL 512*128.
Avatar billede maxium Novice
13. december 2001 - 21:51 #1
jeg køre fint cs i winxp
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. december 2001 - 21:53 #2
hmmm.. altså svært at sige, jeg har Xp og det køre fint...mmm kan det ha noget at gøre med du ikke har opaderet hl?... til 1.1.1.8 vist nok :O)... eller ved jeg sq ikke hvad det5 kn være....

/MN
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. december 2001 - 21:54 #3
har også XP..og her virker det ganske fint..

du kan evt. prøve at geninstallere Halflife/CS?
Avatar billede safri2 Nybegynder
13. december 2001 - 21:55 #4
Flot svar... Det hjælper ham garanteret...

Måske skulle du prøve at filtrere! (filter) og sæt hak i stort set alle sammen undtagen de 3 nederste... og heller ikke favorites... :)
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 21:55 #5
Master nemo : Jeg har skam opgraderet :)
Avatar billede safri2 Nybegynder
13. december 2001 - 21:55 #6
\"Flot svar... Det hjælper ham garanteret...\" var til maxiums indlæg... :)
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 21:56 #7
Det virker findt i Win 98 SE på samme PC og jeg har prøvet at reinstallere.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. december 2001 - 21:57 #8
har dit bundkort et Via chipset?
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 21:58 #9
bundgaard : Nope, Intel :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. december 2001 - 22:01 #10
tror ikke filters har noget med det at gøre... hmmm ... prøv at slette din favetellerandet.dat fil (saorry kan ik huske hele navn) og start op igen, hvis du altså har nogle favorites...

ellers er det måske noget med hltv eller voice.. så prøv. et at slå det der voice fra i config. :o)

/MN
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 22:01 #11
\"Er kan man ikke\" \"Er\" skulle selvf. ikke have været der...
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 22:03 #12
Og hvor ligger favetellerandet.dat filen så????
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. december 2001 - 22:04 #13
i din cs folder.. 1 min finder lige navn :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. december 2001 - 22:05 #14
sorry i din HL folder (C:SIERRA/Half-Life) og den hedder
favsvrs.dat

/MN
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 22:09 #15
Okay, jeg prøver lige at se om det virker, det kan godt tage lidt tid da jeg lige skal update
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 22:22 #16
Det virker ikke, men det ser ud til at min ADSL forbindelse går \"ofline\" når den står der og updater, er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det?
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
14. december 2001 - 19:50 #17