Avatar billede nosferatuc Nybegynder
13. december 2001 - 21:14 Der er 5 kommentarer

Geforce 2 MX Vs. Geforce 2 MX 400 64 Mb !

Jeg vil lige have jeres meninger og sådan om det her... fordi jeg har et Geforce 2 MX lige nu og tænker på at opgradere til et Geforce 2 MX 400 64 Mb og så ville jeg lige høre om det er det værd !!! Sååeh... er det det ??? Anyone ?

Nu skal Grafikkortet kun bruges til Gaming og så tænker jeg mest på Frame Raten !! Så i et Spil som Fks. Max Payne, Empire Earth og Return to Castle Wolfenstein... hvad ville frame raten være deri ???

Jeg har en 500 Mhz K6-2 med 196 Ram..

Og deri Frameraten ville jeg bare gerne vide hvordan det kører i Strategi og Shoot em\'up genre. såeeh...

Den der finder flest svar på mine spørgsmål vinder Puljen :-]>
Avatar billede zred Nybegynder
13. december 2001 - 21:17 #1
du lugter :P
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. december 2001 - 21:17 #2
..Argh..Du kan overhovdet ikke udnytte Et MX kort til det det kan \"præstere\" med en 500 Mhz.. Så vent til du får en computer eller ihvertfalde en større en. :). For en K6-2 kan ikke håndt ere så mange MB graf kort... Taler af eafaring :)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. december 2001 - 21:28 #3
Jeg ville spare pengene op til et nyt bundkort og cpu, da det vil være et helt andet kup.
Du får ikke noget ud af et hurtigere grafikkort end det nuværende, da cpu\'en på nuværende tidspunkt er flaskehalsen. - Desværre.
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
13. december 2001 - 21:36 #4
Skod...

Og lige for at i skal vide det er vi 2 mennesker der bruger denne konto...

Lucifer og Angel !!

Jeg er Lucifer... Angel\'s Spand er muchos bedere...
Avatar billede thufir Nybegynder
21. december 2001 - 09:17 #5
AMDs k6-2 processorer har altid været noget skod i spil har du en homemade pc eller en compaq eller ibm eller lignende hvis den er homebuild så køb et nyt mudderbræt og en ny proc
du kan sagtens få sat det i for en 2500 kr så er du godt sikret (må jeg foreslå AMD athlon tb 1200 mhz) og så et geforce 2 mx det har jeg selv i 3dmark 2001 får den 3000 points det er fint til ALLE spil)