Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 14:27 Der er 13 kommentarer

Afslut internet forbindelse

''dag igen.
I de gode gamle dage, var der altid en pop-op menu der spurgte om jeg ville afbryde internet forbindelsen hver gang jeg lukkede min browser, de sidste par uger har den ikke vist sig - hvordan retter jeg dette problem?

PFT

Byrgesen
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 15:19 #1
Internet Explorer -> View -> Internet Options -> Connection -> Connect using  a modem -> Indstil dine opkalds parametre hvis de ikke er sat
Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 18:22 #2
Internet Explorer -> View -> Internet Options -> Connection -> Connect using  a modem -> Indstil dine opkalds parametre hvis de ikke er sat

Jo tak...men hvordan det??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 19:10 #3
hvad mener du?
Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 19:17 #4
Indstille hvad hvordan...jeg ser ikke noget med en 'afbryd forbindelse' tingest?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 19:23 #5
nej men har du sat den til "Connect using a modem"? kommer den ikek frem nu?
Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 20:25 #6
Hej

Den er sat til modem...men alt hvad jeg kan foretage mig dér, er at vælge mellem modem eller LAN!

Ellers...tak for din hjælp!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 21:44 #7
jamen kommer boksen frem nu?
Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 23:40 #8
Nope...ikke det mindste!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 23:42 #9
så ved jeg det ikke.. skift til netscape
Avatar billede byrgesen Nybegynder
05. juni 1999 - 23:45 #10
Hmm...måske...men tak for hjælpen!
Avatar billede bubby Nybegynder
06. juni 1999 - 21:32 #11
Prøv at geninstallere ie, og denne gang v 5.0, den kan hentes påhttp://www.microsoft.dk

Jens
Avatar billede byrgesen Nybegynder
06. juni 1999 - 22:55 #12
Det må da vare en krig at downloade den - nogen der ved hvem der har den på deres gratis CD af danske blade?

-Den danske version, altså!

Cheers
B
Avatar billede bubby Nybegynder
06. juni 1999 - 23:48 #13
__Den er på sidste nr. af pc pro, og nej det tager ikke lang tid, hvis du kun sætter den til at hente browseren og ikke outlook, men begge dele er nu federe

;)