Avatar billede bbrockie Nybegynder
13. december 2001 - 19:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bruger \"skylder\" points

Ikke for at være \"picky\" eller sådan noget med de dér Points; men jeg syns det er lidt umoralst at flere personer simpelthen \"glemmer\" at \"betale\" points efter han har fået et svar.

Når man åbner brugerens spm (ham der ikke har \"betalt\" points endnu) burde hans brugernavn stå i rødt, således at man var klar over hvem vedkommende er.

Oh well.. for at forklare det lidt kortere: Hvis en bruger \"skylder\" dig \"points\" efter at du har svaret ham; men han ikke har godkendt det svar i x antal tid, så skal hans brugernavn være rødt i næste discussion.

Anyhows.. dette er bare en idé, så tag det venligst ikke ilde op! :o)

P.S: Jeg har kun 10 Points tilbage, så bær over mig ved de sølle points jeg afsætter her ;)
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 19:38 #1
på kandu.dk bliver et svar automatisk accepteret efter en periode hvis man ikke har afvist svaret. Det kunne være en anden løsning... det tvinger folk til at reagere hvis de ikke vil af med point..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 19:40 #2
Det lyder som en rigtig god ide
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. december 2001 - 19:42 #3
du behøver ikke at afsætte point til forslag!
men ellers god ide!!!
men så har jeg bar lige et hurtigt spørgsmål....
nu for eksempel har jeg fejagtigt kommet til at få nogle point jeg ikke skulle have haft!!! så jeg oprettede et spørgsmål til personen der skulle have dem,, men han gad ikke at svare på det, og jeg ville blive slettet herindefra hvis jeg tog dem igen, med det aftomatiske system ville jeg jo så være rød! bare en idé
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. december 2001 - 19:43 #4
lawyer---fed idé!
Avatar billede bbrockie Nybegynder
13. december 2001 - 19:46 #5
mr-bob: Jeg tænkte dog at det kun ville være mig der ville se dig i rødt, hvis du skyldte mig \"points\". De andre brugere ville se dig som \"normal\", altså i sort ;)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. december 2001 - 19:48 #6
nååå ok nu forstår jeg..... men jeg kan nu også godt lide lawyer´s ide!!! man kunne måske også lave en mellemting!
Avatar billede bbrockie Nybegynder
13. december 2001 - 19:50 #7
Jo, hvis det så var, at alle med et svar, fik lov til at dele de points, så ville det være lidt mere fair overfor de andre.. bare så at de andre ikke føler sig snydt :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 19:51 #8
Alle der har afgivet et svar for antal point delt med antal brugere overført....  of course
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. december 2001 - 19:51 #9
eller også måtte det være op til \"eksperten\" at finde ud af det! det kan ikke tage mange basseører af minnutter at finde ud af sådan noget!
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 19:53 #10
Systemet SKAL være fuldautomatisk som i mit eksempel for eller kan admins ikke lave andet end at fordele point..
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. december 2001 - 20:08 #11
ok kan godt se problematikken!