Avatar billede hein Nybegynder
05. april 2000 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Documentation Comments i JBuilder

Er der nogen der har fået JBuilder eller BlueJ til at oprette  et HTML med kommentare indenfor **/ */

eks.

/**
* Interface Adgangsniveau
* Med adgangsniveauer er det muligt at kontrollere adgangen til filer eller funktionalitet i systemet
* @author: -----
* date: 040100
*/

Hilsen Maria
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
05. april 2000 - 13:20 #1
Jeg har ikke...

MVH SEN8OR
Avatar billede cmadsen Nybegynder
26. april 2000 - 11:38 #2
prov med

/**
xxx
yyy
**/

altsaa der mangler en slut *. /** **/
Avatar billede javasmurf Nybegynder
27. april 2000 - 11:47 #3
Det skulle ikke være nødvendigt
med to *'er i slutningen.

Du kan evt. prøve at benytte javadoc-
programmet, der følger med Java2 JDK/SDK og se om det kan klare
jobbet.

/Javasmurf
Avatar billede hein Nybegynder
27. april 2000 - 16:46 #4
Jeg oprettede dette spørgsnål fordi jeg ikke kunne få JBuilders doc wisard til at virke og fordi javadoc som denne benytter og opførte sig mærkeligt når jeg kørte det fra DOS... Det var selvfølgelig noget med opsætningen...Så nu virker det...Jeg lukker hermed spørgsmålet