Avatar billede kongen Nybegynder
05. april 2000 - 11:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farve i pdf

Hej..

Jeg har problemer med at lave mine FrameMaker dokumenter om til .PDF. Ligemeget om jeg først laver en .ps og derefter distiller den, eller om jeg bare "gemmer som" en .pdf, så kommer min pdf fil ikke til at indeholde farver. Det skal siges at jeg kører windows 2000.

Dette er et MEGET svært problem....respekt til den der svarer...
Avatar billede sjensen Nybegynder
05. april 2000 - 12:17 #1
Jeg kender desværre ikke framemaker, men har til gengæld ingen problemer med pdfmaker og Word.

Kunne du ikke lave filerne om til word og derfra til pdf ?

Om ikke for andet så for at se om det giver farve i pdf-filerne
Avatar billede sjensen Nybegynder
05. april 2000 - 12:34 #2
At afvise et svar uden at kommentere afvisningen kan vist ikke kaldes "...respekt til den der svarer..." eller hva ?
Avatar billede kongen Nybegynder
05. april 2000 - 12:36 #3
FrameMaker dokumentet jeg snakker om...er en hel bog, på 300 sider...problemet er så at i framemaker deler man bogen op i flere kapitler, som er en fil for sig selv. derfor vil det være umuligt at konvertere det til word...
Avatar billede kongen Nybegynder
05. april 2000 - 12:50 #4
Dit svar er kommenteret 12:36:09...
Avatar billede sjensen Nybegynder
05. april 2000 - 13:01 #5
hej, ja jeg har set det og jeg takker, men må samtidig beklage at jeg ikke umiddelbart kan hjælpe dig yderligere. Som jeg nævnte bruger jeg pdfmaker og word og der har jeg ingen problemer, men hvordan det er med framemaker ved jeg ikke.

Jeg tror dog ikke det har noget med W2K at gøre, men det kan du jo finde ud af ved at prøve samme operation på en Win98 eller NT, hvis du har milighederne.

Avatar billede kongen Nybegynder
05. april 2000 - 13:34 #6
jeg kan sagtens få det til at virke på 98...Det er det andet der er en udfordring...
Avatar billede kongen Nybegynder
05. april 2000 - 16:00 #7
Jeg har selv fundet ud af det...Min default printer, som jeg ikke anede at den brugte, kunne ikke printe farver...

men ellers tak for hjælpen

:)
Avatar billede sjensen Nybegynder
06. april 2000 - 13:41 #8
Ja, nogen gange ligger svaret lige foran næsen på en. Sådan er der så meget ;-)