Avatar billede safri2 Nybegynder
13. december 2001 - 18:17 Der er 6 kommentarer

Kan ikke genstarte... :(

Heysa... :) Jeg har lige købt mig en ny computer... :)
Jeg har selv samlet, osv...

Men, når computeren skal genstartes kommer der ikke signal til skærmen, så den tænder ikke...

Eksempel:
Windows fandt en fejl i registrerings databasen... Du skal genstarte\" ok!, men så er der intet billede mere... Den står i \"strømbesparende stand\"? Altså med orange LED istedet for Grønt? Hvad kan det være?
Avatar billede phpnewbie Nybegynder
13. december 2001 - 18:18 #1
OS ??.. hvis 98, smid ud, installer andet..

:)

så simpelt kan det gøres ;)
Avatar billede safri2 Nybegynder
13. december 2001 - 18:22 #2
Hmm... Det du ikke skulle sige...
Jeg har ikke andet... :////
Avatar billede phpnewbie Nybegynder
13. december 2001 - 18:23 #3
jamen så..

har du haft gang i deT ?
på noget tidspunkt ?
Avatar billede jefa Nybegynder
13. december 2001 - 18:25 #4
phpnewbie  >hold kæft et åndsvagt svar

Kør Windows update
http://www.eksperten.dk/spm/124666
Avatar billede safri2 Nybegynder
13. december 2001 - 18:58 #5
Og, btw har jeg et andet problem... :)

Jeg kører Athlon 1800 XP, og GF2Ti, men jeg kan ikke køre disse ting sammen med CD, og brænder? Er min størmforsyning for lille?

Den viser ikke noget på skærmen hvis man tilslutter både brænder og CD?

Størmforsyningen der er for lille?
Det er en 300W ?
Avatar billede tezz Nybegynder
18. december 2001 - 14:15 #6
Når du skriver cd, går jeg udfra at du mener cddrev?  chek at du har sat stikkene ordentlig i for det skulle ikke være din strømforsyning der er skyld i problemet. Hvor mange ram har du i din maskine?